Toon posts:

Boxjes reageren niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb een probleem met mijn audio. Gisteren deden de boxjes het nog goed vandaag niet meer. Ik heb nu ongeveer anderhalf uur zelf dingen proberen te doen, maar ik kom er echt niet uit.
Dit zijn mijn boxjes: pricewatch: Logitech Speakersysteem Z320

Mijn geluid staat nu op gemuted, en als ik dit aanklik komt dit er:
Er is een probleem met het AMD High Defenition Audio Device.

Ik heb een AMD videokaart, maar hoort het geluid niet via de boxjes te gaan. Bij apparaatbeheer staat ook dat 'igh Defenition Audio Device' het niet doet, ik weet niet wat dit is. De oorzaak is dat het stuurprogramma het niet doet. Ik heb de CD van m'n moederbord er in gedaan, en audiodrivers geïnstalleerd. Dit ging ook niet goed.
Als laatste, bij het configuratiescherm staat dat er helemaal geen audioapparaat is geïnstalleerd. Gisteren deden ze het gewoon nog, maar in en uitpluggen werkt ook niet.

Als er nog verdere info nodig is hoor ik het, alvast bedankt!

Hoe krijg ik screenshots in dit bericht btw?

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:41

Perkouw

Moderator General Chat
Screenshots moet je online gooien waarna je deze in je bericht kan plaatsen. Heb je toevallig niet per ongeluk je audio-device uitgeschakeld ? Moet je wel even zorgen ''uitgeschakelde apparaten weergeven'' aangevinkt staat.

Verder wellicht ook gelijk even je AMD drivers updaten. En wat ging er niet goed bij het installeren van de audio-drivers ?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook al AMD drivers geïnstalleerd. Bij het installeren van de audio-drivers, zei het programma gewoon dat er iets niet goed was gegaan. Toen heb ik ze weer gedinstalleerd voor zover mogelijk en weer opnieuw opgestart. Weer dezelfde melding. Wat er precies aan de hand is stond er niet bij.
Ik zie trouwens de functie 'uitgeschakelde apparaten weergeven' niet staan.

link voor screenshots:
http://imgur.com/MxF3O04,ysupZSF

• Jron667
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08:19
Heb je al geprobeerd om het audio device compleet te verwijderen, opnieuw opstarten, installeren?.

Verwijderd

Doen de boxjes het wel gewoon als je de 3.5mm kabel in je mobiel stopt?

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, ik kan morgen pas weer proberen. Wat raar is, toen ik de boxjes voor het eerst aansloot, hoefde ik niets te installeren. Ze deden het gewoon. Wat zou ik dan moeten deinstalleren.

Verwijderd

Topicstarter
Boxjes doen het ook niet als ik ze verbind met mn mobiel.
Pagina: 1