Onlangs een code voor World of Tanks online gekocht. Zoals aangegeven in het WoT topic zijn er twee smaken van. Die voor bestaande accounts en voor nieuwe accounts. Zie topic
Nadat een aantal mensen de "B5" code hebben gekregen dacht ik laat ik het ook eens proberen. Helaas voor mij kreeg ik een "E5" code. Die dus niet werkt op bestaande accounts. Dit stond overigens ook aangegeven bij het product.
Het product werkt echter niet voor mij. Code is niet gebruikt en kan worden terug genomen en aan een andere klant worden verkocht.
Toen las ik de post van mhindrik, heb daarna contact opgenomen met de webshop en gevraagd om mijn order te cancelen en een refund te geven.
Kreeg daarop het antwoord:
Krijg daarop het antwoord:
Nadat een aantal mensen de "B5" code hebben gekregen dacht ik laat ik het ook eens proberen. Helaas voor mij kreeg ik een "E5" code. Die dus niet werkt op bestaande accounts. Dit stond overigens ook aangegeven bij het product.
Het product werkt echter niet voor mij. Code is niet gebruikt en kan worden terug genomen en aan een andere klant worden verkocht.
Toen las ik de post van mhindrik, heb daarna contact opgenomen met de webshop en gevraagd om mijn order te cancelen en een refund te geven.
Kreeg daarop het antwoord:
Daarna heb ik het artikel aangehaald waarin staat dat je met een koop op afstand volgens de europese wetgeving binnen 7 werkdagen een order kan annuleren en geld terug moet krijgen.no ,we have send code to you ,we can not cancel the order and refund money to you.
Krijg daarop het antwoord:
In mijn ogen gaan ze hier direct tegen de wet in. Wat zou ik hier aan kunnen doen. Eventuele vervolg stappen. Suggesties?sorry ,we can not refund money to you
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis