Headset geeft krakend geluid

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietso
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-06 23:23
Hallo allemaal,

Ik heb een nieuwe game PC en headset. Alleen de headset kraakt, vooral als ik Battlefield 3 speel. Ik ben echt wanhopig. Ik wil zo graag fijn spelen op deze PC. Maar dat gaat zo niet. Er zijn vreselijk veel dingen over krakende audio te vinden op internet. Maar ik kom er niet uit. Ik heb een Plantronics Gamecom 780. Ik heb in en uit geplugd, gerestart, de drivers meerdere malen ge(de)installeerd, verschillende USB poorten geprobeert, maar niks helpt. Het gekraak begint niet altijd meteen. Soms ook na een minuut normaal spelen. Op mijn vorige PC merkte ik niks. Wat kan ik nog proberen? Ik koop liever geen nieuwe headset/speaker. Want ik heb deze net een paar dagen... En zolang hij niet kraakt is het geluid mooi.

Alvast bedankt, ik ben radeloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325463

Als hij ook slecht op andere apparaat werkt is je koptelefoon stuk, garantie claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

Geaard stopcontact in gebruik? Nee? Probeer dat eens. Goed kans dat er een lekstroom loopt te eikelen met je headset :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sakurakilla
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-06 06:28
Ik heb een G35.. en ik heb ook een gekraakt geluid. Eerst dacht ik mischien de stopcontact, andere probeerd zelfde verhaal.

inmiddels verhuisd naar nieuwe woning. Zelfde probleem.

Ik heb geen flauw idee hoe ik garantie moet claimen gezien dit probleem niet altijd voorkomt.
Als ik mijn pc idle laat staan voor 4+ uurtjes en ik kom terug dan kraakt het geluid.. ik MOET rebooten dan is het gefix, usb in en uit helpt niet..

Je zou denken pc?.. nee laptop en vaders pc hebben zelfde probleem.

Mischien herken je dit probleem ook @TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietso
Bump. Ik kan gewoonweg geen fix vinden, en ben het gekraak nu wel zat. Ik kan ook geen nieuwe krijgen omdat het gekraak niet op andere computers voorkomt en het dus aan mijn PC ligt. Geen idee wat er mis met mijn PC kan zijn...

Motherboard: ASRock 970 Extreme3
CPU: AMD FX-8350
GPU: Radeon HD 7970
RAM: 8GB

(Wenslijst is hier niet nodig lijkt me)

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietso
Als niemand een oplossing heeft, zou iemand me een headset kunnen aanraden vergelijkbaar met de Gamecom 780? Ik vind het namelijk een fantastisch ding zolang hij niet kraakt. En de prijs viel erg mee. Dus ik hoop dat er een soortgelijke headset bestaat.
Pagina: 1