Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

laptop voor school rond de 500 to 600 euro

Pagina: 1
Acties:

• ravi400
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-11 19:29
Hallo allemaal

Ik zoek een laptop voor de opleiding technische informatica die ik volgend schooljaar ga volgen.

Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
microsoft visual studio voor het programmeren, word, af en toe een filmpje kijken dat soort dingen niet echt super zware dingen

Wat mag je laptop gaan kosten?
Ik dacht aan zo'n €600. Meer mag, indien het significante toegevoegde waarde heeft.

Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Het zou handig zijn als het niet te veel weegt, omdat ik elke dag op de scooter naar school ga.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet echt.

Ik heb zelf nog niet echt iets kunnen vinden omdat dit mijn eerste laptop wordt en ik niet weet wat voor scherm resolutie of grootte nou lekker werkt voor het programmeren.

• MartijnLoarne
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-11 11:00
Een hoge resolutie (1080p) werkt goed bij programmeren. De goedkoopste laptop die verder ook prima is qua specs, bouwkwaliteit etc. en een 1080p scherm heeft, is de Dell 15R SE. Die past binnen jouw budget, als je kortingen toepast. Zie daarvoor dit topic: [Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2
Enige nadeel is dat de laptop niet specifiek licht is, maar je hebt met jouw budget niet echt veel meer keuze. Je kunt wel een lichtere laptop nemen, maar dan lever je in op resolutie en waarschijnlijk ook op specificaties, en dat lijkt me geen goed idee. Als je gewoon een goede tas koopt waar een 15,6" goed inpast dan moet het prima lukken met het vervoer denk ik.

Discogs | 9900 Wp Oost-West | Honda CBR600F 1996