Hallo Tweakers,
Ik wil ten ere van dat ik over ben naar 3VWO een nieuwe gamedesktop gaan bouwen.
Aangezien ik niet zo gecharmeerd ben van haswell(dure moederborden, weinig vernieuwing) heb ik besloten om voor een AMD bulldozer te gaan in combinatie met een AMD 7970 Ghz.
Wat wil je gaan doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, ook een beetje progammeerwerk, maar dat zal hoogstens 1 keer per maand zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1450 zonder verzendkosten. Ik ga de onderdelen zelf bij 4launch en zercom halen, dus deze moeten hier verkrijgbaar zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je hal hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb van mijn oude systeem nog:
Ik heb de desktop zelf, een scherm en een toetsenbord nodig.
Heb je nog bepaalde (merk) voorkeuren? Waarom?
Zoals in mijn openingspost te lezen is heb ik een voorkeur voor AMD. Als jullie redenen voor intel hebben hoor ik dit graag.
De videokaart heb ik graag van gigabyte, aangezien de windforce 3 een goede en stille koeler is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, ik sta voor alles open.
Ook heb ik nog een besturingssyteem nodig. Dit wordt sowieso windows, maar welke adviseren jullie? windows 7 of windows 8?
Dit is mijn lijstje tot nu toe.
Alvast bedankt,
Hydrargyrum
Ik wil ten ere van dat ik over ben naar 3VWO een nieuwe gamedesktop gaan bouwen.
Aangezien ik niet zo gecharmeerd ben van haswell(dure moederborden, weinig vernieuwing) heb ik besloten om voor een AMD bulldozer te gaan in combinatie met een AMD 7970 Ghz.
Wat wil je gaan doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, ook een beetje progammeerwerk, maar dat zal hoogstens 1 keer per maand zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1450 zonder verzendkosten. Ik ga de onderdelen zelf bij 4launch en zercom halen, dus deze moeten hier verkrijgbaar zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je hal hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb van mijn oude systeem nog:
- Een oude benq monitor. Dit wordt mijn tweede scherm.
- Een logitech g300. Een muis is niet meer nodig dus
- Een WD 500 gb hdd. Deze komt erin als extra opslag.
- Een LG dvd brander. Niet dat ik deze veel zal gebruiken, maar voor als ik hem nodig heb is hij handig.
Ik heb de desktop zelf, een scherm en een toetsenbord nodig.
Heb je nog bepaalde (merk) voorkeuren? Waarom?
Zoals in mijn openingspost te lezen is heb ik een voorkeur voor AMD. Als jullie redenen voor intel hebben hoor ik dit graag.
De videokaart heb ik graag van gigabyte, aangezien de windforce 3 een goede en stille koeler is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, ik sta voor alles open.
Ook heb ik nog een besturingssyteem nodig. Dit wordt sowieso windows, maar welke adviseren jullie? windows 7 of windows 8?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-8320 Black Edition | € 134,10 | € 134,10 |
| 1 | Asus Sabertooth 990FX/GEN3 R2.0 | € 175,- | € 175,- |
| 1 | Gigabyte GV-R797TO-3GD | € 393,50 | € 393,50 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 76,85 | € 76,85 |
| 1 | Zalman MS800 Plus | € 70,20 | € 70,20 |
| 1 | Dell Ultrasharp U2312HM Zwart | € 175,45 | € 175,45 |
| 1 | Cooler Master Hyper 412S | € 24,90 | € 24,90 |
| 1 | Logitech Illuminated Keyboard (Qwerty) | € 49,- | € 49,- |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Corsair CX600M | € 59,04 | € 59,04 |
| 1 | Plextor PX-256M5S 256GB | € 141,- | € 141,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.349,03 | |
Dit is mijn lijstje tot nu toe.
Alvast bedankt,
Hydrargyrum
[ Voor 53% gewijzigd door hydrargyrum op 22-06-2013 18:04 . Reden: Oeps, wenslijstje. ]