Toon posts:

Game PC <1000 Euro

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik ben op zoek naar een Game pc en het maximale bedrag wat ik wil uitgeven ligt zo rond de 1000 euro.

Ik speel op het moment vooral WoW, Sc2, Diablo, HoN, GW2 dus ik speel niet de meest high end games alhoewel ik het wel fijn zo vinden als ik bijvoorbeeld GTA V op z'n mist op High zou kunnen spelen.

Ik heb op het moment het volgend lijstje samengesteld:

http://azerty.nl/winkelma...d=1&product%5b615934%5d=1

Wat vinden jullie van dit lijstje, of zouden jullie voor mijn behoeften nog iets veranderen?
Ik hoor graag van jullie!

Bij voorbaat dank.

• Liveshort
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-04 22:17

Liveshort

Certified Crazy Person

DAA beleid
4. We zijn voorzien van een hele mooie Pricewatch waar een groot aantal producten in zijn te vinden. Gebruik deze mogelijkheid dan ook om je componenten/producten bijeen te zoeken.

Wat we dus niet meer willen zien zijn:

Linkjes naar wenslijsten*
Linkjes naar boodschappenwagentjes bij winkels
Afbeeldingen met de genoemde onderdelen.

* klik in dat geval op de knop 'Genereer RML' om de tabel te krijgen die je kan kopiëren in je bericht.

Dit is omdat deze links en afbeeldingen onderhevig zijn aan veranderingen. Ook is het gewoon dat het voor de gebruikers die je willen helpen zo makkelijker wordt om te zien wat je al hebt.

There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 12:37

Bolletje

Moderator Harde Waren
Hier verder: Game PC <1000 Euro

Dit topic is gesloten.