Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:57
Een vriendin van me wil graag een iPhone. Vanwege de kosten niet de 4S of 5, maar dus de 4 8Gb.

Als provider leek hollandsnieuwe me wel aantrekkelijk, heb het zelf ook en het drie maanden meenemen van je bundel plus buiten bundel tarief = binnen bundeltarief spreken me wel aan.

Bij hollandsnieuwe gaat ze voor een 275 + 500 Mb abonnement 23,50 betalen. Als ik het eenmalige bedrag bij Belsimpel terugreken naar een maandbedrag dan kom ik ook op 23,50 uit.

Weten jullie of er elders nog goedkoper een iPhone 4 plus HN 275/500 abonnement te vinden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-07 10:09
Nee, met een iPhone 4 kan het niet goedkoper, ik kreeg het destijds wel aangeboden maar door de slechte ervaringen met hollands nieuwe in mijn omgeving, toch maar voor vodafone gegaan.
Met slecht bedoel ik hun klanten service, zolang jij geen contact hoef op te nemen met hun klanten service is dat een goede provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Mizgala28 schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 19:38:
Nee, met een iPhone 4 kan het niet goedkoper, ik kreeg het destijds wel aangeboden maar door de slechte ervaringen met hollands nieuwe in mijn omgeving, toch maar voor vodafone gegaan.
Met slecht bedoel ik hun klanten service, zolang jij geen contact hoef op te nemen met hun klanten service is dat een goede provider.
Maar dan is de klantenservice toch overal slecht, ongeacht waar je woont? HollandsNieuwe zit op het netwerk van Vodafone dus wat dat betreft (bereik, kwaliteit van verbindingen) maakt het geen bal uit.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Mijn ervaringen met HN zijn prima. Heb ze nog nooit gebeld, maar via Facebook reageren ze snel en inhoudelijk. Twitter werkt ook prima.

Maar goed, geen betere deal te vinden dus blijkbaar. Mooi!
Of heeft iemand nog wat anders gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:07
Als je het abo bij de Belcompany afsluit krijg je 1 maand gratis en voor zover ik kan overzien geen bezorgkosten terwijl je wel bezorgkosten moet betalen als je het via HN zelf afsluit. Via dealdirect.nl krijg je nog een cashback via de diverse cashbacksites.

[ Voor 5% gewijzigd door laredo op 23-06-2013 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Dank voor de tips, Belcompany is ook wel een leuke optie. Kan ze 'm ook nog even zien van tevoren.

Wat ik me nog afvroeg: hoe soepel loopt iOS 6 op de iPhone 4, enig idee? Of is het handiger om op iOS 4 of 5 te blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
musicfreak schreef op zondag 23 juni 2013 @ 12:39:
Dank voor de tips, Belcompany is ook wel een leuke optie. Kan ze 'm ook nog even zien van tevoren.

Wat ik me nog afvroeg: hoe soepel loopt iOS 6 op de iPhone 4, enig idee? Of is het handiger om op iOS 4 of 5 te blijven?
Je krijgt automatisch iOS 6.1.2 of 6.1.3 erop als je hem haalt, en je kan het niet downgraden.

Het lopt erg soepel, sommige zwaardere apps laden iets langer maar voor de rest is het een prima toestel.

Hoe iOS7 erop zal lopen is maar de vraag, nu loopt het heel erg traag maar het is pas een beta, vaak blijkt de uitendelijke versie beter te werken.

Dus iOS6 loopt gewoon lekker soepel op een iPhone 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Helemaal goed, dank voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjech@
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-07 15:36
Ben je bewust van de afronding bij HN van data naar 100KB per keer. Dus bij een whatsappberichtje van 4 KB gaat er 100KB van je bundel af... Je gaat erg snel door je data heen met deze manier van afronden. Daarom zijn ze zo goedkoop. Staat wel duidelijk op hun site dat ze zo werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Ik weet dat ze zo werken, het is 100 Kb per sessie overigens. Ben zelf al geruime tijd klant bij HN en bij mij valt het wel mee met die afronding.

De vriendin van me heeft ondertussen een iPhone 4 besteld en is er helemaal blij mee!

[ Voor 23% gewijzigd door musicfreak op 26-06-2013 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Trouwens je kan het beste een zakelijke abo nemen met iPhone 4, die kost 24.38 per maand (in plaats van 23.50) maar dan heb je 550 bel.sms/mb + 500mb data.
In plaats van 275 bel/sms/mb + 500 data dus die extra 88 cent per maand lijken mij wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Hmm... mooie tip, echter het abo is al afgesloten en ze heeft geen eigen bedrijf.
Pagina: 1