Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Firefox] blijft op de achtergrond lopen

Pagina: 1
Acties:

• Vertor
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20-11 07:37
Sinds gisteren blijft Firefox op de achtergrond lopen als ik de browser afsluit, met als gevolg dat als ik FF opnieuw wil opstarten, ik een error krijg.

Volgens de website, kan dit probleem verholpen worden door de 'Parent.lock' file te verwijderen

Dit helpt echter niet.

Iemand een suggestie?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dit helpt echter niet.
Gelukkig niet, dat zou hooguit symptomen wegnemen, met als resultaat dat je profiel het misschien niet overleeft.

Ga op zoek naar de oorzaak: Waarom sluit Ff niet volledig?

Nieuwste versie? Vervelende add-ons/extentions?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Vertor
Versie 21.0
Enigste add-ons is addblock plus, dit uitschakelen / verwijderen heeft geen effect.

EDIT: heb Firefox volledig verwijderd (alles). En nu met een herinstal lijkt het probleem opgelost.
Spijtig, want ben nu ook al mijn links kwijt (niet zo erg)
Maar mijn tiles opnieuw zetten, is meer irritant :p

[ Voor 55% gewijzigd door Vertor op 22-06-2013 16:39 ]

• Vertor
Ook ineens het probleem gevonden:
Voor Tax-on-web in te vullen, moet je inlogge via je ID-kaard. Dit werkt enkel in IE, maar bij FF kun je een extensie DL opdat de kaardlezer ook in FF werkt. Deze zorgt er blijkbaar voor dat FF blijft vastlopen (ook al verwijder je de extensie).