Hey allemaal, omdat ik nog een pc heb staan die ik niet meer ga gebruiken wil ik van deze een htpc maken om in de leefruimte te zetten. Mijn oog was gevallen op de volgende case maar veel informatie kan ik er niet over vinden. Techsolo TC-2200S
Mijn lijst met beschikbare componenten:
- M2N68-LA (Narra3)
- AMD Phenom X3 8600
- HP 585008-001 Liteon PS-5301-08HA 300W 24-Pin 4-Pin ATX12V SATA Power Supply
- Micron Technology 16HTF25664AY-800E1 2GB (2x)
- NVIDIA GeForce 9300 GE G98
- Eén of andere Lightscribe DVD-Brander
Enkele vragen en opmerkingen:
- Zal alles van mijn huidige componenten hier wel in passen? Ik vermoed van wel?
- Moet ik een extra fan voorzien? (Ik heb een 92mm fan ter beschikking maar ik vind precies nergens welke maten deze case toelaten)
- Een ssd ga ik niet aanschaffen omdat de pc enkel en alleen hoeft te dienen voor XBMC en dan lijkt me een ssd een beetje een overdreven luxe artikel.
- Ik heb gelezen dat deze standaard voeding nogal bagger zou zijn, eventueel kan ik men huidige voeding nog nemen moest het zo zijn, ik vind deze redelijk stil. Of zou ik toch een nieuwe hier voor kopen?
- De grafische kaart heeft een hdmi aansluiting dus dat is ook al mooi meegenomen.
Mijn lijst met beschikbare componenten:
- M2N68-LA (Narra3)
- AMD Phenom X3 8600
- HP 585008-001 Liteon PS-5301-08HA 300W 24-Pin 4-Pin ATX12V SATA Power Supply
- Micron Technology 16HTF25664AY-800E1 2GB (2x)
- NVIDIA GeForce 9300 GE G98
- Eén of andere Lightscribe DVD-Brander
Enkele vragen en opmerkingen:
- Zal alles van mijn huidige componenten hier wel in passen? Ik vermoed van wel?
- Moet ik een extra fan voorzien? (Ik heb een 92mm fan ter beschikking maar ik vind precies nergens welke maten deze case toelaten)
- Een ssd ga ik niet aanschaffen omdat de pc enkel en alleen hoeft te dienen voor XBMC en dan lijkt me een ssd een beetje een overdreven luxe artikel.
- Ik heb gelezen dat deze standaard voeding nogal bagger zou zijn, eventueel kan ik men huidige voeding nog nemen moest het zo zijn, ik vind deze redelijk stil. Of zou ik toch een nieuwe hier voor kopen?
- De grafische kaart heeft een hdmi aansluiting dus dat is ook al mooi meegenomen.