AMD A10 5800K dual graphics of midrange videokaart?

Pagina: 1
Acties:

• Japiegsxr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-12-2025

Japiegsxr

All glory to the hypnotoad!!!

Topicstarter
Hallo mede tweakers .

Ik heb een pc gebouwd met AMD APU AMD A10 A5800K en nu wil ik toch betere performance met het gamen.

Ik twijfel heel erg of ik een Asus EAH6670/DIS/1GD5 kaartje erbij prik om dual graphics (hybrid xfire) te draaien ,of dat ik beter een paar tientjes meer uitgeef en bijvoorbeeld een Asus HD7790-DC2OC-1GD5 aanschaf.

In mijn achterhoofd houdend dat dualgraphics lang niet ondersteund word door alle games maar voor 7 tientjes een 6670 erin ten opzichte van het dubbele bedrag voor een 7790 wat is dan de beste keus voor de beste prestaties ?

Graag jullie input .

Verwijderd

Als je toch al niet zo met CF bent zou ik voor de 7790 gaan :) Of liever nog een pricewatch: VTX3D HD7870 2GB GDDR5 (X-Edition) voor een geeltje meer maar het ligt er aan wat je wil uitgeven en wat je zoal speelt.

• Japiegsxr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-12-2025

Japiegsxr

All glory to the hypnotoad!!!

Topicstarter
IK draai met alleen de APU modern warfare 3 op de hoogste settings op full hd resolutie .
Maar merk dat simcity het bijvoorbeeld maar op medium trekt en das best wel lelijk .
IK zal in de toekomst wel het een en ander aan hedendaagse shooters wel op high willen spelen en of daar dual graphics afdoende is betwijfel ik .

verder heb ik ook te maken dat ik maar pci 2.0x16 slot heb op het mobo en geen 3.0 , zal dit veel verschil maken ? (asrock FM2 A75 Pro4-m)
En heb te maken met een voeding van 430 wat (bequite) trekt die zon kaart wel?

[ Voor 25% gewijzigd door Japiegsxr op 22-06-2013 01:43 ]

Verwijderd

Nee deze kaarten trekken de PCI-e 2.0 bus nog niet eens vol. Al zorgt de PCI-e 3.0bus zoor 1% betere doorvoer maar dat is de moeite niet.