Ik heb sinds twee weken de Samsung NP900X3C-A05NL. Erg mooie laptop, heerlijk dun en licht en maakt totaal geen lawaai/herrie (i.t.t. mijn oude Dell...), echter heb ik 't idee dat de prestaties niet zijn wat ze zouden moeten zijn.
Het gaat mij af en toe te traag/stotterend bij sommige dingen. Nu zit er een Lite-On ssd in (
), niet de snelste maar zou voor hedendaags gebruik snel genoeg moeten zijn (in ieder geval sneller dan een traditionele hdd). De processor is de Intel i5-3317U.
Gezien de prestatiescore die de laptop krijgt van Windows 8 is er (lijkt mij) iets mis met de software/hardware, maar wat dat dan is.. geen id.
Hierbij een screenshot van de scores:

De software/drivers van Samsung zijn allemaal up-to-date.

Iemand die ook zoiets heeft gehad? Google levert tot zover erg weinig op, vandaar dat ik 't hier probeer.
Het gaat mij af en toe te traag/stotterend bij sommige dingen. Nu zit er een Lite-On ssd in (
Gezien de prestatiescore die de laptop krijgt van Windows 8 is er (lijkt mij) iets mis met de software/hardware, maar wat dat dan is.. geen id.
Hierbij een screenshot van de scores:

De software/drivers van Samsung zijn allemaal up-to-date.

Iemand die ook zoiets heeft gehad? Google levert tot zover erg weinig op, vandaar dat ik 't hier probeer.