Concrete Loop Watercooling
ik heb ook wat problemen met mijn G400 en SOF
dat die textures van kleur veranderen, ik weet ook niet echt wat het is
draait op een Asus P3B-F
draait op een Asus P3B-F
Elect a clown, expect a circus.
en.. oplossingen ? Bij mij is het dus zo dat de textures niet "stil" staan. Als ik op ESC druk (menu) dan zie ik -EVEN- normaal beeld...
Verwijderd
Ik herken dit probleem niet, maar probeer eens om het in Direct3D te spelen of download de nieuwe turboGL drivers (volgens mij ondersteunen deze SoF.ik heb ook wat problemen met mijn G400 en SOF
volgens mij heeft Matrox een patch gereleased hiervoor
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Uhhm , hoe stel je Direct3D in ?Op dinsdag 05 juni 2001 22:45 schreef MM het volgende:
[..]
Ik herken dit probleem niet, maar probeer eens om het in Direct3D te spelen of download de nieuwe turboGL drivers (volgens mij ondersteunen deze SoF.
Ik draai SoF zonder problemen met de 5.54 driver.
nix dus... grrrr
Ik heb uiteraard die laatste Gold patch er overheen gedraaid (kom niet uit een ei).Op woensdag 06 juni 2001 22:23 schreef Spike5000 het volgende:
Ok dan, ik zal eens ff mn best doen voor je:
HIER!!
zo..... nu tevreden??
Bedankt, maar dat is niet de oplossing.
Dit komt uit de Half-Life readme, waar ik wel eens hetzelfde had met mijn oude Viper V550 (Riva TNT1 chipset).
(...)
Parts of the screen are flashing (in Direct3D or OpenGL)
Some older, non-3DFX cards have a problem with clearing the z buffer and this can cause parts of the screen to flash. If you are seeing this, put this line in your opengl.cfg or d3d.cfg file:
gl_ztrick 0
(...)
Het gaat vermoedelijk om hetzelfde probleem, indertijd heb ik het opgelost door de nieuwe drivers voor de kaart te downloaden, en heb ik dit nooit uitgeprobeerd. Maar ja, het is tenslotte hetzelfde engine (Quake2) dus dit geeft je misschien een duw in de goeie richting.
(...)
Some older, non-3DFX cards have a problem with clearing the z buffer and this can cause parts of the screen to flash. If you are seeing this, put this line in your opengl.cfg or d3d.cfg file:
gl_ztrick 0
(...)
Het gaat vermoedelijk om hetzelfde probleem, indertijd heb ik het opgelost door de nieuwe drivers voor de kaart te downloaden, en heb ik dit nooit uitgeprobeerd. Maar ja, het is tenslotte hetzelfde engine (Quake2) dus dit geeft je misschien een duw in de goeie richting.
Thx, heeft helaas niet geholpenOp woensdag 06 juni 2001 22:53 schreef Ericston het volgende:
Dit komt uit de Half-Life readme, waar ik wel eens hetzelfde had met mijn oude Viper V550 (Riva TNT1 chipset).
(...)
gl_ztrick 0
(...)
Verwijderd
Ik heb dit probleem ook, ik heb een :
Amd Athlon K7 @ 800 mhz
320 Mbram
Martox Millenium G400 Max
res 1024x786
Als ik sof 2 speel zie ik in het jungle level dit :
http://home.hccnet.nl/c.pelkmans/sof2.jpg
soms kijk ik dwars door bergen heen en zie ik ventjes staan.
ik heb ook een heleboel instellingen geprobeert maar niks helpt. in de levels ervoor zie ik mijn wapen soms ook even niet meer en andere grote objecten
waar kan die aan liggen ????
Amd Athlon K7 @ 800 mhz
320 Mbram
Martox Millenium G400 Max
res 1024x786
Als ik sof 2 speel zie ik in het jungle level dit :
http://home.hccnet.nl/c.pelkmans/sof2.jpg
soms kijk ik dwars door bergen heen en zie ik ventjes staan.
ik heb ook een heleboel instellingen geprobeert maar niks helpt. in de levels ervoor zie ik mijn wapen soms ook even niet meer en andere grote objecten
waar kan die aan liggen ????
Pagina: 1