Solar Team Twente presenteert nieuwe zonneauto

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als lid van Solar Team Twente heb ik een paar opmerkingen op nieuws: Solar Team Twente presenteert nieuwe zonneauto
Technische Universiteit Twente
Het project is een samenwerking tussen Saxion Hogeschool en Universiteit Twente.
hoewel accu's zijn toegestaan om ook als de zon onder is door te kunnen rijden
Er mag alleen overdag geraced worden tussen bepaalde tijden, zie: http://www.worldsolarchal...ulations_v12_nov_2013.pdf
Het Solar Team Twente dingt mee in de Challenger-categorie: de auto's moeten een passagier kunnen vervoeren
Wij doen mee in de Challenger klasse (de Formule 1 onder de zonne-auto's). Voor alle regels die daarbij van toepassing zijn, zie bovenstaande regulations. Er hoeft bijvoorbeeld geen passagier meegenomen te worden.
De energie kan in een lithiumion-accu worden opgeslagen, die de auto met 90 kilometer per uur kan laten rijden
De auto kan 4 uur lang 90 km per uur rijden op 1 vollle accu.
The Red Engine wordt vanuit een volgauto bestuurd om een optimale snelheid te waarborgen.
Het besturen vanuit een volgauto geeft niet per definitie een optimale snelheid. Pas als de snelheid door middel van een strategiemodel wordt bepaald, is deze optimaal.

Daarnaast zitten er diverse kromme zinnen in het artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
Beetje aangepast, thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W-a-n-d-t
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-11-2024
Beetje te weinig nog, naar mijn idee:
  • Eerste alinea, eerste zin:
    De World Solar Challenge wordt tweejaarlijks georganiseerd
  • Eerste alinea, derde zin:
    de auto's moeten een passagier kunnen vervoeren
    Dit geldt alleen voor de Cruiser-klasse, niet voor de Challenger-klasse.
  • Eerste alinea, vierde zin: ook dit geldt niet voor de Challenger-klasse, maar voor de Cruiser-klasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:24
Als jullie hulp nodig hebben bij het schrijven van nieuwsberichtjes over solar racing in het algemeen / de World Solar Challenge in het bijzonder, schiet me even aan. Als ik kan wil ik daarbij altijd helpen.

(ik run www.solarracing.org, dus ik zit er redelijk in :))

Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 3x HomeWizard plug-in batterij, totaal 8,1 kWh / 2400 watt / 2400 watt, aansturing met Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
Alsnog wat aangepast en dank voor je aanbod JeroenH :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:24
Laat maar weten of je er iets mee wil (indien niet, ook volledig prima :)).

Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 3x HomeWizard plug-in batterij, totaal 8,1 kWh / 2400 watt / 2400 watt, aansturing met Home Assistant

Pagina: 1