Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:30

P_Tingen

omdat het KAN

Topicstarter
Mijn dochter heeft een auto gekocht en daar zat ook een Garmin Nüvi 265 bij. Geen idee of dit een "speciale" versie is die bij de auto hoort of dat de vorige eigenaar die er zelf bij heeft gekocht. Ik vermoed dat het een BMW-mini versie is.

De vraag is: hoe kan ik zo'n ding updaten? Zit hier een lifetime updatemogelijkheid bij of moet ik er zelf nieuwere kaarten bijkopen? En hoe kan ik zien hoe oud de huidige kaart is? Ik heb softwareversie 7.60 en kaart met als id "WW Autoroute DEM Basemap NR 3.00"

[ Voor 4% gewijzigd door P_Tingen op 21-06-2013 21:56 ]

... en gaat over tot de orde van de dag

• DerNosferatu
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
De basemap is gewoon een standaard map die zeer algemeen is. Met zeer algemeen bedoel ik dat deze kaart totaal niet gedetailleerd is. Ik denk zelfs dat er geen huisnummers in zitten.

Best kan je even kijken voor een nieuwe CityNavigator map bij garmin. (CityNavigator is de Garmin naam voor autonavigatie kaarten)

Op volgende link vind je een overzicht van alle - op dit moment - beschikbare EU maps: klikker-de-klik
Wel eerst even kijken of je toestel compatibel is. (belangrijk)

Lifetime updates is bij mijn weten enkel als aparte aankoop te verkrijgen.

Kaartversies op mijn 255 - effe uit mijn hoofd - zitten onder settings(instellingen)/maps(kaarten)/map info(kaart info).

Met de webupdater kan je de firmware van je toestel eventueel bijwerken.

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:30

P_Tingen

omdat het KAN

Topicstarter
Thanks, ik ben wat traag met reageren :) maar bedankt voor de info. Ik zal hem eerst maar eens bijwerken

... en gaat over tot de orde van de dag