league of legends draait niet goed

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timotimo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:05
ik speel nu op mijn nieuwe pc lol

en ik heb veel last van telkens fps drop van 60 op eens naar 30 ik run op high maar het maakt niet uit of ik hem op low zet.

ook wordt ik soms gewoon ge diconect van de server en kan ik niet op yes drukken om in een game te komen.

ik heb al op nieuwe geistaleerd maar dit helpt niet.

dit is mijn pc http://speccy.piriform.com/results/WXFtxeCBGDjAXDkTYs73zge

hopelijk weet iemand wat het is want ik hoor hem makkelijk aan te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Op welke instellingen draai je het spel? Heb je alle drivers wel goed geinstalleerd? Zijn de performance problemen alleen bij LoL of ook bij andere spellen? Wat heb je zelf al gedaan? Wat meer info zou erg helpen en zie ik dan ook graag verschijnen.

Daarnaast heb ik je topic even verplaatst naar Spielerij - Problemen en vragen, het goede onderdeel van het forum (als het inderdaad aan LoL en niet je PC ligt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timotimo
ik heb allen drivers goed geinstaleerd. het is alleen bij lol dat dit gebeurt dus ik denk wel bijna zeker te weten dat het een lol ligt. ik heb alles op high staan maar het maakt geen verschil als ik het naar low zet.

ik heb zelf al veel gegoogled iemand had een filmpje dat je iets bij servers uit moet zetten in de pc maar dit staat er niet bij mij du sniet geholpen. ook heb het spel meerdere keren opnieuwe geinstaleerd eerst op de ssd schijf en daarna op mijn normalen schijf maar dit hielp ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timotimo
ik heb net even met fraps geken toen ik bfbc 2 speelden en hiet gaat het ook van 60 fps op eens naar 41 fps.

het viel me niet op omdat het scherm hierdoor niet haperde.

kan iemand me hier mee helpen?

(sorry verkeerd geplaats)