Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wanneer nieuwe dell laptops 4de generatie processor?

Pagina: 1
Acties:

• extremezz
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
Hallo,tijdje geleden wou ik de 17r se kopen maar ik dacht ik wacht maar tot de 4de generatie i5 of i7 er zijn,alienware hebben ze al maar zocht bv de 17r se maar de opvolger bv met i5 cpu en 750?
Iemand die al weetjes heeft over de nieuwe laptops ,nu er al laptops zijn met de 4de generatie dacht ik dat dell ook vlug zou komen ?.Tis zonde dat ik nu een "verouderde" 17r se zou kopen.

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:58
Waarom is het zonde dat je een "verouderde" 17R SE zou kopen? Alsof Haswell enorme performanceverschillen met zich meebrengt.

• EXpaND
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-08 13:20
3/4% in rekenen..De grote sprongen zijn genomen met de graphics chip. Die is beter, maar voor allendaags gebruik schiet je er niet echt veel mee op. Al hemelaal niet als je een dedicated GPU hebt voor gaming / GPU intensieve taken.

mijn mening op dit: bespaar wat centen, koop de 3e gen..duw er een mooie SSD in..en je hebt een fijnere laptop voor het zelfde geld

when an engineer thinks, it's not a brilliant mind that works, it's imagination that brings us revolutions

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:33
Misschien kleine performance verschillen, maar wel sterk verbeterde accu tijden!

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

• extremezz
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
GioStyle schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 18:22:
Waarom is het zonde dat je een "verouderde" 17R SE zou kopen? Alsof Haswell enorme performanceverschillen met zich meebrengt.
Zonde is het eigenlijk niet,maar ik dacht ook aan die gt750 die erin zou zitten en bijde ietsjes sneller zou toch extra zijn of is het niet echt de moeite ?Ik wil af en toe een game spelen en om nu zo een flashy alienware te kopen dat op speelgoed lijkt zie ik ook niet zitten.
Mijn keuze lag toen tusen de dell 17r se of de n76asus maar de asus vind je niet meer in den belgique met azerty.