Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Studentenlaptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ivm studie zou het handig zijn als ik een laptop aanschaf. Ik kijk nu al een tijdje rond, maar vind het lastig om een keuze te maken.

Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Met name browsen en office. Daarnaast ben ik gecharmeerd van het spelletje Football Manager.

Wat mag je laptop gaan kosten?
Ik dacht aan zo'n €500. Meer mag, indien het significante toegevoegde waarde heeft.

Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Het zou handig zijn als het een redelijk lichte laptop is. Mijn voorkeur gaat uit naar een 15,6" scherm.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Neinnnnnn. Het is mooi meegenomen als het een leuk uiterlijk heeft, maar zeker geen vereiste.

Ik denk dat de Lenovo Essential B590 prima aan mijn wensen voldoet, zeker weten doe ik het niet. Hoop dat ik jullie van voldoende informatie voorzien heb.
Fijne dag nog :)

• EXpaND
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-08 13:20
kijk anders eens in de pricewatch, en kom met een paar modellen waarover wij informatie kunnen geven :)

when an engineer thinks, it's not a brilliant mind that works, it's imagination that brings us revolutions

Verwijderd

Topicstarter
- Sony Vaio SVE1513C1EW
- Asus X75A-TY139H
- Acer Aspire E1 571-53236G50Mnks

Dit zijn 3 laptops die er volgens mij ook aardig uitzagen. Had er nog meer gezien, maar kan die even 1,2,3 niet vinden. Daar kom ik later op terug.