Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[feat][tracker]

Pagina: 1
Acties:

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-11 23:11
Door het recente maffiaspelletje-spamgedoe op het forum wilde het nog wel eens gebeuren dat in de Tracker nog verwijderde topics stonden.
Is het misschien een ideetje om in de Active Topics geen topics meer op te nemen die in de prullenbak, /dev/null, Area zoveel en andere besloten fora staan op te nemen?

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:28
Non-tech (Area zoveel) komt er sowieso niet in, lijkt me eerder een caching issue dan een design-keuze ;)

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Komt dat heel vaak voor? Ik heb het maffia-issue vandaag even gemist, maar over het algemeen staat er bij mij van 2 of 3 minuten topics in de tracker, dus heel lang zullen de verwijdere topics er niet in staan dan toch?

Daarbij wordt de tracker niet vernieuwt als een topic verplaatst wordt, dan zou de tracker elke seconden moeten updaten ofzo? Gaat denk ik lastig worden ;) Op het moment dat de tracker voor jou gerefreshed werd zal het topic nog op een plek hebben gestaan waar hij zichtbaar was.

[ Voor 14% gewijzigd door Rupie op 21-06-2013 22:19 ]

Desktop | Server | Laptop

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-11 23:11
Nee topic dat verwijderd was stond ook na refreshen nog in de tracker: klikte erop en kreeg toen te zien dat ik niet in categorie 6 mag komen. Bij mij staat er gemiddeld een kwartier tot half uur aan topics in de tracker.