waar op mijn 17e een abonnement?

Pagina: 1
Acties:

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 20:52
Beste mensen, ik ben dus nou zeventien jaar en wordt pas in oktober 18......heb nu een prepaid m35i (geunlocked dat wel) maar wil een abo, bij welke aanbieder kan dat....ik heb t eens gevraagd in een telecomshop, maar dan moet je voor alles 18 zijn of op naam van ouders en dat wil ik niet, ik wil alles op mijn eigen naam en mijn ouders er liever ook niet bij betrekken

wie heeft een id?

Verwijderd

Bij alle Nederlandse aanbieders moet je 18 zijn voor een abonnement.
Je zal dus echt moeten wachten tot oktober of anders misschien een goede vriend die dat abonnement voor jou af wil sluiten.

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 09:50
Op maandag 04 juni 2001 23:00 schreef -=] T_E_O [=- het volgende:
Bij alle Nederlandse aanbieders moet je 18 zijn voor een abonnement.
Je zal dus echt moeten wachten tot oktober of anders misschien een goede vriend die dat abonnement voor jou af wil sluiten.
Dit klopt helemaal, telecombedrijven durfen dit niet aan omdat je niet 'handelsbevoegd' en zo bent. Oftewel als je voor duizenden guldens verbelt ben je nog niet "schuldig" volgens de wet maar je ouders :P....

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 15:21
Kan idd nergens, je kan misschien met je ouders overleggen of je het abbo op één van hun namen kan nemen, zo heb ik het ook gedaan.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01 11:25

D2k

Op dinsdag 05 juni 2001 10:07 schreef ArthurS het volgende:
Kan idd nergens, je kan misschien met je ouders overleggen of je het abbo op één van hun namen kan nemen, zo heb ik het ook gedaan.
was het niet zo dat onder de 18 de ouders er voor moeten tekenen en dat het dan wel gaat?

* D2k was ooit geweigerd maar heeft toen via paps alsnog hetzelfde abo genomen :)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Ik heb op mijn 17e ooit een abo afgesloten, via Internet (www.telecom.nu volgens mij). Was Dutchtone.

DIT IS MIJN WEBSITE

• Hazzz-E
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09-2025

Hazzz-E

Que?

Een vriend van me had zijn abo afgesloten toen hij 16 was. Dat was bij tobeconnected.nl

Verwijderd

Ik was ook 16 toen ik bij gsmweb een Dutchtone abo af sloot. In een normale winkel lukte dit niet. Het zal dus wel zo zijn dat de online winkels hier minder moeilijk over doen.

Verwijderd

Dan hebben die online winkels (naar mijn idee) gewoon fout gehandeld.
Zij zouden moeten controleren of de aanvrager al 18 jaar is, omdat de providers anders 'n groot probleem kunnen hebben als iemand bijvoorbeeld weigert zijn torenhoge rekeningen te betalen en hij nog geen 18 is.

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 20:52
en met mijn vader erbij bijvoorbeeld is er wel een mogelijk heid dat het compleet op mijn naam komt?

Verwijderd

Bij Dutchtone mag je als je 16 bent. Zowel via Internet (tobeconnected.nl heb ik al een paar keer gezien) maar ook gewoon in BelCompany en The Phone House. Geen probleem. Zolang je maar betaald, een bankafschrift en geldige legitimatie meeneemt.

Of het slim is van Dutchtone vraag ik me af, maar daar ga ik 't maar niet over hebben...

Verwijderd

Op dinsdag 05 juni 2001 11:59 schreef HHH het volgende:
Het zal dus wel zo zijn dat de online winkels hier minder moeilijk over doen.
Fout! Alle postpaid aanmeldingen worden gecontroleerd door Dutchtone, of het nou in een winkel gebeurt of via een aanmelding via het Internet. Registratieprocedure blijft precies gelijk!

Verwijderd

Op dinsdag 05 juni 2001 10:14 schreef D2k het volgende:

was het niet zo dat onder de 18 de ouders er voor moeten tekenen en dat het dan wel gaat?

* D2k was ooit geweigerd maar heeft toen via paps alsnog hetzelfde abo genomen :)
jou zouden ze overal moeten weigeren :P

/me is nog nooit ergens voor geweigerd >:)

Verwijderd

hoi, bij een losse Dutctone abo (Allin180) krijg je nu tijdelijk 350 gulden retour op je rekening (ipv korting op het toestel).
Kijk maar eens rond, overal krijg je max een vergoeding van 250 gulden. Alleen bij ons bedrijf zo'n top vergoeding.

Voordelen ten opzichte van andere providers: Belbundel (45,- per maand)inclusief wappen, sms, 0900, buitenland, vaste telefoonnrs, mobielnrs.
Belbundel is 1 maand op te sparen.
Via een gratis nummer kun je opvragen wat je actuele saldo van je belbundel is. Zo kan je niet plotseling na maanden een vette telefoonrekening ontvangen.

Voor meer info kun je mailen of bellen: 010-4117088.
Dan kan ik je het een en ander uitleggen of opsturen.

SUC6 met je zoektocht naar een goede abo!!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:21
WTF ? Spamming? Ik suggereer een ban! Gewoon vette reclame!

edit:
Typo's SUCK!!!

Verwijderd

FOUT!!

Ik had met mijn 17e al een abonnement bij Telfort lopen wat ik nu nog heb. Ik heb het kunnen aansluiten via het bedrijf(je) van ons pa. Staat op naam van 't bedrijf met daar achter zeg maar mijn naam. Wel mijn eigen bankrekening en heel de muk maar 't werkt als een trein!!
Pagina: 1