App gezocht om op afstand te kunnen luisteren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-05 15:57
Ik ben op zoek naar een app waarbij ik graag real time op mijn iphone wil kunnen luisteren wat er thuis op mijn ipad opgenomen wordt. Dit ivm een hond die wel eens alleen thuis zit voor een aantal uurtjes en een klagende buurvrouw die beweerd dat hij de hele dag blaft.

Nu neem ik het geluid al op met een app die bedoeld is om het praten tijdens je slaap op te nemen. Opzich heel handig maar ik zou gedurende de dag ook weleens willen luisteren wat hij aan het doen is.

Overigens reeds op die manier bewezen dat hij weleens blaft (zeg 5x op een dag even aanslaan als er iemand langsloopt), maar dus niet de hele dag zoals de buurvrouw beweerde. Ook erg grappig toen ik het kon aantonen nadat ze weer kwam klagen.

Maar ok, bestaat er zo'n app of kan ik dat beter vergeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:45
Kan je niet beter zo'n ding installeren?
Afbeeldingslocatie: http://thebesthomesecurity.org/wp-content/uploads/2011/01/Foscam-FI8918W.jpg

Dan kan je ook zien waarom hij blaft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnboom
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-07-2019
Ik heb geen verstand van Iphones ed. Maar probeer: Walkie Talkie - Wifi & Bluetooth eens?

Zal volgens de beschrijving als een Walkie Talkie werken, kan via Wifi of Bleutooth :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-05 17:43
Een IP-camera is hiervoor een goede oplossing.

Misschien moet je zo'n ding bij de buurvrouw plaatsen, misschien is zij wel de reden waarom je hond zo blaft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-05 15:57
Zo'n webcam had ik inderdaad ook aan gedacht, maar hoopte dat er ook een goedkopere oplossing voor handen zou zijn. Eigenlijk zou het ook alleen maar voor de lol zijn aangezien er al vastgesteld is dat hij niet vaker aanslaat dan als we gewoon thuis zijn. Het waakse krijg je zelfs niet uit een mormel van 2kg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ik zou zoeken naar een babyfoon app ofzo

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:53

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Malt007 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 16:31:
Zo'n webcam had ik inderdaad ook aan gedacht, maar hoopte dat er ook een goedkopere oplossing voor handen zou zijn. Eigenlijk zou het ook alleen maar voor de lol zijn aangezien er al vastgesteld is dat hij niet vaker aanslaat dan als we gewoon thuis zijn. Het waakse krijg je zelfs niet uit een mormel van 2kg.
Wat noem je goedkoop? Die cams gaan voor zeg 5 tientje de deur uit. Voor dat geld krijg je een cam die je overal ter wereld live kunt benaderen, kunt pannen en tilten en die ook in het donker kan zien. Ik zeg geen geld :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1