Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste ,

Ik heb een probleem met mijn Golf 6 Rns 310 navigatie systeem , ik wil mijn HTC one koppelen aan mijn VW maar het probleem is dat de VW de HTC wel ziet en vind maar als ik de code invoer in de telefoon (HTC One) zegt de VW dat hij hem niet kan koppelen .

Nu heb ik gelezen dat je je foon moet Unlocken of rooten ?
Maar dan raak ik mijn garantie kwijt, en is ook niet echt makkelijk om te doen voor een leek als ik .

Iemand een idee hoe ik hem werkend krijg ?

Dank je .

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz thx maar daar was ik al bang voor , staat niet in de lijst !

•First, check your phone’s compatibility at www.vw.com/bluetooth

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
Nou als een Samsung Android ermee moet kunnen, moet een htc ook kunnen. Zoek je wel vanaf de htc naar VW PHONE?

YouTube: Pair a mobile phone to a VW Bluetooth kit - "How to"

[ Voor 42% gewijzigd door reyals op 21-06-2013 19:22 ]

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18:27
http://www.android-rsap.com/
Dit gebruik ik. Ik heb een desire s en een vw golf 6 met de oudste versie van de carkit die alleen met Nokias werkt.

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
Wat ik van een kennis van ons begreep (werkzaam bij een VW dealer) is dat VW carkit systemen altijd problemen hebben met koppelen. En dan nog een beetje 'willekeurig' ook, per radio en telefoon verschillend. Hij vertelde toen dat hij heel vaak mensen had met Iphone (4 volgens mij?) en Passats die niet wilden koppelen die uiteindelijk maar van ellende een Parrot CK3100 kochten. Die koppelen met alles en doen het altijd voor 200 euro.

Verwijderd

Topicstarter
biobak schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 19:21:
http://www.android-rsap.com/
Dit gebruik ik. Ik heb een desire s en een vw golf 6 met de oudste versie van de carkit die alleen met Nokias werkt.
You need a rooted Android :X

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-10 00:27
Heb je je oude telefoon al verwijderd uit het apparaat? Zo heb ik ook eens lopen zoeken om een android toestel aan de praat te krijgen, na het verwijderen uit de parrot carkit werkte het spul in 1x. Bleek dat er een maximum van 3 toestellen gekoppeld konden worden.
Pagina: 1