Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• loekvanh
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-07 21:55
Ik heb recentelijk een auto oplader voor mijn iPhone 5 aangeschaft.

Deze bleek echter op twee auto's niet te werken. Beide auto's ongeveer uit 2000. Een oplader voor bijvoorbeeld de TomTom werkt wel gewoon via de sigarettenaansteker.
In een andere wat nieuwe auto werkt de iPhone oplader wel.

Heeft iemand hiervoor een oplossing of wat ik over het hoofd gezien kan hebben?

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-10 21:00
Bekend probleem, schijnbaar zijn Iphones en Ipads heel kieskeurig met opladers en laadstroom en -voltage.

We hebben hier op het werk stapels liggen van allerlei merken en types, wanneer er één niet werkt met een Iphone dan gebruiken we dit gewoon voor Android e.d., maar zelfs hetzelfde type werkt niet altijd twee keer.

Probeer nog een paar laders, er zit er altijd wel een tussen die het wel doet.

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Wat gebeurt er als je ze aansluit terwijl je al zo'n 1500-2000 rpmn maakt? Bijvoorbeeld op de snelweg?

Ik heb eens een soortgelijk probleem gehad. De dynamo maakte onder 1000 rpm niet genoeg stroom om de verlichting en blower voldoende te voeden, maar net wel genoeg zodat het oplaadlampje niet ging branden. Ook kon ik geen Apple apparatuur opladen. Pas na het plaatsen van een nieuwe dynamo was dat opgelost.

• loekvanh
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-07 21:55
Bedankt voor de tips.

Tot drie keer toe een andere oplader toegestuurd gekregen. De 4e opgestuurde oplader werkt perfect.