Mijn iphone 4 (gsm) met ios7 viel opeens uit en start niet meer op, harde reset (tegelijkertijd home en power) en dfu doen niks... niet eens beeld!
iemand een idee?
iemand een idee?
Hij kan ook gewoon echt kapot zijn, als je hem niet meer in DFU mode krijgt dan is er daadwerkelijk een hardware probleem. Voor hetzelfde geld werkt je scherm niet meer ofzo.Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 09:24:
iemand een idee?
Dev's die een backup toestel hebben bedoel je? Of puur een dev telefoon? Die dus dit soort ongein niet in hun dagelijks gebeuren merken? Die dev's?Verwijderd schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:43:
Ik ook, nog even iets te onstabiel. Vind overigens dat Apple dit soort bugs niet mee kan sturen op een beta, eerder op een alpha. Ik bedoel hoeveel devs lopen nu met een niet langer werkende iphone
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Heb je dit al gemeld in je developer portal?Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 09:12:
sorry voor de late reactie, maar uiteindelijk opgelost. De truc was om de telefoon een paar dagen niet op te laden zodat deze helemaal leeg was. En vervolgens opladen en niks meer aan de hand.
Als je het mij vraagt een serieuze ios bug maar bewijs ontbreekt, voor nu maar even gedowngrade
developen op een toestel dat niet opstart gaat nogal moeilijkScrummie schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 13:19:
[...]
Dev's die een backup toestel hebben bedoel je? Of puur een dev telefoon? Die dus dit soort ongein niet in hun dagelijks gebeuren merken? Die dev's?
ga ik doen!Uniciteit schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 01:27:
[...]
Heb je dit al gemeld in je developer portal?
hij bedoelt te zeggen dat een beetje dev hier rekening mee houdt en er niet van opkijkt. En dat ze niet gaan klooien met beta's op hun dagelijkse/primaire telefoon.Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 13:05:
[...]
developen op een toestel dat niet opstart gaat nogal moeilijk
Alsof iedere kleine developer meerdere iPhones tot zijn beschikking heeft.418O2 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 13:07:
[...]
hij bedoelt te zeggen dat een beetje dev hier rekening mee houdt en er niet van opkijkt. En dat ze niet gaan klooien met beta's op hun dagelijkse/primaire telefoon.
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Doet vrijwel niemand, aangezien een UDID registratie al genoeg is en dit meestal niet meer kost dan een paar euro.Mektheb schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 16:33:
Of iemand die developer status gewoon gekocht heeft om het te gebruiken op ze iphone om IOS7 te proberen.
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Zelfs de UDID registratie is niet eens nodig (tot nu toe). Heb mn iPhone 5 wel geregistreerd (draai vaak test apps, dus had die al ooit geregistreerd). Maar mn iPad niet, en die kon ik gewoon updaten naar iOS7 beta.Dannydekr schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 16:53:
[...]
Doet vrijwel niemand, aangezien een UDID registratie al genoeg is en dit meestal niet meer kost dan een paar euro.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Inderdaad, als je in iTunes op de update knop klikt moet je gewoon Command + Option tegelijk indrukken en dan kan je zo de beta file selecteren en installeren.ASNNetworks schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 20:26:
[...]
Zelfs de UDID registratie is niet eens nodig (tot nu toe). Heb mn iPhone 5 wel geregistreerd (draai vaak test apps, dus had die al ooit geregistreerd). Maar mn iPad niet, en die kon ik gewoon updaten naar iOS7 beta.
[ Voor 11% gewijzigd door hdtracer op 17-07-2013 23:01 ]
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2013 15:12 ]
lol, geloof je zelf wel als je dat zegt?Dannydekr schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 16:53:
[...]
Doet vrijwel niemand, aangezien een UDID registratie al genoeg is en dit meestal niet meer kost dan een paar euro.
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq