Wilde zo-even Windows Server 2012 installeren naast Windows 8 op mijn PC. Het installeren ging goed, en ook het dual boot tussen Windows 8 en Windows Server 2012 werkt goed. Alleen, de netwerk kaart, een Intel 82579V Gigabit Network Connection en mijn graka, een Nvidia Geforce kaart werken niet/niet goed samen met Windows Server 2012. Nu snap ik dat mijn mobo Asus P8P67 niet bedoeld is voor server installatie, maar ik wil er gewoon ook thuis een beetje mee kunnen spelen ivm mijn "MCSE-opleiding" Windows Server 2012.
Virtualiseren binnen Windows 8 zou kunnen, alleen raak ik dan de helft van mijn USB drives binnen zowel Windows 8 als Windows Server 2012 kwijt, als ik in het UEFI van mijn mobo virtualisation aanzet.
Mijn vraag dus is, welk mobo zou ik zowel voor WIndows 8 alsook voor Windws Server 2012 zonder driver problemen kunnen gebruiken, met behoud van al mijn USB-disks?
Wil dus beide OS'en niet virtualiseren!
Virtualiseren binnen Windows 8 zou kunnen, alleen raak ik dan de helft van mijn USB drives binnen zowel Windows 8 als Windows Server 2012 kwijt, als ik in het UEFI van mijn mobo virtualisation aanzet.
Mijn vraag dus is, welk mobo zou ik zowel voor WIndows 8 alsook voor Windws Server 2012 zonder driver problemen kunnen gebruiken, met behoud van al mijn USB-disks?
Wil dus beide OS'en niet virtualiseren!