• Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een huis-tuin-keuken pc voor mijn ouders.
• Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag rond de +/- 500 kosten.
• Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Begin vanaf nul.
• Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De Fractal Design Define Mini is gekozen wegens zijn stof filters
• Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
-
• Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
De plek waar de pc komt is een redelijke stof vanger, helaas kan de pc niet ergens anders geplaatst worden dus een goedkope kast zonder stoffilters zit er niet in.
Wat ik graag van iemand zou weten of de onderstaande setup goed genoeg is om de komende 4/5 jaar door te gaan zonder er iets aan te doen.
Verder ben ik op zoek naar een geschikte draadloze oplossing, momenteel wordt er gebruik gemaakt van een usb-stick met een draadloze ontvanger er in maar dit werkt niet echt goed. (Heeft er iemand ervaring met goede PCi kaarten voor of zijn er ook geschikte usb oplossingen)
Als laatst is mijn vraag of de GPU in de processor goed genoeg is om YouTube te bekijken en Facebook spelletjes op te spelen?
Bij voorbaat dank!
Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een huis-tuin-keuken pc voor mijn ouders.
• Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag rond de +/- 500 kosten.
• Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Begin vanaf nul.
• Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De Fractal Design Define Mini is gekozen wegens zijn stof filters
• Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
-
• Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
De plek waar de pc komt is een redelijke stof vanger, helaas kan de pc niet ergens anders geplaatst worden dus een goedkope kast zonder stoffilters zit er niet in.
Wat ik graag van iemand zou weten of de onderstaande setup goed genoeg is om de komende 4/5 jaar door te gaan zonder er iets aan te doen.
Verder ben ik op zoek naar een geschikte draadloze oplossing, momenteel wordt er gebruik gemaakt van een usb-stick met een draadloze ontvanger er in maar dit werkt niet echt goed. (Heeft er iemand ervaring met goede PCi kaarten voor of zijn er ook geschikte usb oplossingen)
Als laatst is mijn vraag of de GPU in de processor goed genoeg is om YouTube te bekijken en Facebook spelletjes op te spelen?
Bij voorbaat dank!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3 3220 Boxed | € 100,45 | € 100,45 |
| 1 | ASRock B75 Pro3-M | € 56,- | € 56,- |
| 1 | Fractal Design Define Mini | € 71,99 | € 71,99 |
| 1 | Corsair CMV4GX3M2A1333C9 | € 30,01 | € 30,01 |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 15,80 | € 15,80 |
| 1 | Seasonic G-Serie 360Watt | € 58,99 | € 58,99 |
| 1 | Samsung 840 series 120GB | € 83,95 | € 83,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 417,19 | |