Hallo,
Ik heb tijdens het verwijderen van de IHS mijn CPU gesloopt denk ik. Het verwijderen is niet gelukt. Echter is de zijkant van de CPU een soort van open gerafeld. Zal er spoeding foto's bij posten.
Heb het maar in het moederbord gedaan.
De reactie was dat deze even aan ging. Weer uit ging en er rare lichten gingen knipperen (Gigabyte Z87X-OC moederbord, heeft lichtjes erin.)
Zou deze kapotte CPU eventueel schade aan het moederbord kunnen toebrengen?
Op het gedeelte waar de pinnentjes tegenaan worden gedrukt was net niets kapot. Denk dat er kleine sporen doorheen liepen die nu dus onderbroken zijn.
Het moederbord is net terug van RMA, wegens verbogen pinnen.
Ik wil dus echter zeker weten of dit de symphtomen zijn van een niet werkende CPU?
Het moederbord gaat als het ware aan, en schakelt zich dan meteen uit.
En dus ben ik benieuwd of het moederbord ook schade kan krijgen hiervan?
Hopelijk kan iemand mij informeren, heb geen zin om weer na de zoveelste tegenslag met de PC weer een hoop geld kwijt te zijn.
Ik denk dat ik morgen maar een nieuwe i5 ga bestellen, misschien een i7.
Ik heb tijdens het verwijderen van de IHS mijn CPU gesloopt denk ik. Het verwijderen is niet gelukt. Echter is de zijkant van de CPU een soort van open gerafeld. Zal er spoeding foto's bij posten.
Heb het maar in het moederbord gedaan.
De reactie was dat deze even aan ging. Weer uit ging en er rare lichten gingen knipperen (Gigabyte Z87X-OC moederbord, heeft lichtjes erin.)
Zou deze kapotte CPU eventueel schade aan het moederbord kunnen toebrengen?
Op het gedeelte waar de pinnentjes tegenaan worden gedrukt was net niets kapot. Denk dat er kleine sporen doorheen liepen die nu dus onderbroken zijn.
Het moederbord is net terug van RMA, wegens verbogen pinnen.
Ik wil dus echter zeker weten of dit de symphtomen zijn van een niet werkende CPU?
Het moederbord gaat als het ware aan, en schakelt zich dan meteen uit.
En dus ben ik benieuwd of het moederbord ook schade kan krijgen hiervan?
Hopelijk kan iemand mij informeren, heb geen zin om weer na de zoveelste tegenslag met de PC weer een hoop geld kwijt te zijn.
Ik denk dat ik morgen maar een nieuwe i5 ga bestellen, misschien een i7.
我的名字是Mirno