Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 523942

Topicstarter
Ik heb mijn icoontjes (Op het bureaublad) staan op Beeld > Normale Pictogrammen, maar ik vind ze nog steeds erg groot. Niet de icoontjes zelf, maar de ruimte er tussen. Ik weet dat het kan maar ik kan het niet vinden; het aanpassen van de ruimte tussen icoontjes. Er is hier vast wel iemand die dat weet }:O

- Hartelijk bedankt alvast,

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6XyUJty.png

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 523942 op 20-06-2013 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
*Bijv. de markbox vierkant laten zijn en ze dan wat dichterbij laten staan of iets in die richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Of je edit je eigen bericht ff bij een aanvulling.

Zo moet het.

[ Voor 41% gewijzigd door warhamstr op 20-06-2013 17:32 ]

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

rechtermuisknop op de desktop en dan view en daar kan je ook nog small aanvinken, dan worden ze nog kleiner.
Iets daar onder staat ook nog align to grid, als je dat uitvinkt kan je de icoontjes overal plaatsen en dus ook dichter bij elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@warhamstr Weet ik ;)

@brilsmurffje Ja, maar dan worden de icoontjes ook kleiner. Ik wil de ruimte er tussen veranderen. Ik ben er 100% zeker van dat het in XP kon, wat ik daar ook gedaan heb, maar hier kan ik het niet vinden. Bedankt anyways voor het andwoorden, allebei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 23:17

Wiethoofd

Broadcast TOM

Rechtsklik op je bureaublad > 'Aan persoonlijke voorkeur aanpassen'

Klik onderin op 'Vensterkleur', er opent nu een popup met in de dropdown als geselecteerd Item: Bureaublad. Selecteer hier 'Ruimte tussen pictorgrammen (horiz.)' en (vertic.) en verlaag de waarde onder 'Grootte'.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ongelofelijk bedankt ;) Precies wat ik bedoelde.
Pagina: 1