Toon posts:

Msi radeon hd 6970 lightning probleem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste medetweakers.

Ik heb een Msi radeon hd 6970 lightning en al ga ik naar YouTube kan ik niet eens een video van 480p smallscreen bekijken en 360p lukt nog maar net.

Weet iemand hoe dit komt of niet?

Groetjes Kevin.

• martijnboom
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-07-2019
Hallo Kevin,

Wat is precies het probleem? Gaat dit alleen om online filmpjes of ook om games oid.?

Als dit enkel het geval is bij online zaken zal ik eens kijken naar je internetsnelheid, als deze laag is maakt het niet uit hoe goed je videokaart is...maar blijft het filmpje bufferen 8)7 .

Verwijderd

Topicstarter
martijnboom schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 16:30:
Hallo Kevin,

Wat is precies het probleem? Gaat dit alleen om online filmpjes of ook om games oid.?

Als dit enkel het geval is bij online zaken zal ik eens kijken naar je internetsnelheid, als deze laag is maakt het niet uit hoe goed je videokaart is...maar blijft het filmpje bufferen 8)7 .
Waarschijnlijk is het dan toch een internetprobleem want downloaden is ook altijd sloom

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Doe een speedtestje en je weet hoe hoog die snelheden liggen.

• Topskilled
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-04-2021
En om uit te sluiten dat het niet aan je browser ligt kan je youtube testen in een andere internet browser om te zien of hij het daar wel goed doet. Dus als je internet explorer ofzo gebruikt ff kijken wat die doet in chrome of firefox of welke browser dan ook :P

• matthewk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 31-01 15:05

matthewk

Ubernoob

Probeer ook je drivers te updaten. Vooral met nieuwe installaties gaat het vaak mis op die fiets.

Consultant - Autogek

Verwijderd

Aangezien het aan je vorige posts te zien een nieuwe pc betreft, kan het ook een dwarsliggende anti virus zijn. Soms krijg je zo'n gratis programmaatje voor een jaar. Heb je die geïnstalleerd? De 'Web protection' of hoe dat heet bij een programma, kan er ook wel eens voor zorgen dat zowel bufferen als downloaden/uploaden en het laden van pagina's langzaam gebeurd.

Je zult toch even wat meer moeten laten weten want het kan op deze manier van alles zijn.

Verwijderd

Als internetsnelheid het enige probleem is zou je gewoon de hogere kwaliteit in moeten kunnen stellen, de video pauzeren en wachten tot de video is gebufferd. Wanneer het afspelen van de gebufferde video prima gaat heeft dit sowieso niets met je videokaart te maken.

Het is wel handig om wat meer details te verschaffen aangezien ik niet begrijp waarom je eerste conclusie is dat je videokaart het probleem is.

Maar als de snelheid van je internet echt zo laag is dat je niet een video van 480p kunt streamen dan moet google misschien ook zo´n balon van ze boven je huis hangen.

Verwijderd

Topicstarter
het komt ook omdat ik geen glasvezelkabel heb maar mainstream internet

• Topskilled
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-04-2021
Alsof je glasvezel nodig hebt om fatsoenlijk youtube filmpjes te kijken 8)7 ADSL is vaak al snel genoeg.

edit:
Woont u toevallig niet in België en bent u over uw download limit heen gegaan en hebben ze je internet geknepen? Of anders miss een brakke verbinding met je computer en de router. Als je draadloos bent verbonden kan je kijken of je signaalsterkte wel in orde is. Probeer ook eens je router te pingen om te zien of er onderweg geen pakketjes verloren gaan. Njah, suc6 in ieder geval. hopelijk wordt het opgelost :)

[ Voor 66% gewijzigd door Topskilled op 22-06-2013 17:26 ]

Pagina: 1