Hallo allemaal,
Nou ben ik niet super handig met computers, maar ik doe me best.
Ik zit met een probleem, als ik aan het gamen ben valt mijn beeldscherm uit en me computer blijft aan!
kan er niks meer mee dus moet ik hem uitzetten.
Geloof dat het mijn videokaart is die te warm wordt, heb me kast opengemaakt en videokaart voelt gloeiend heet aan.
wil dit gewoon klaar hebben, dus wil koeling erbij zetten en of waterkoeling gebruiken.. misschien een nieuwe watergekoelde videokaart gebruiken.
Alleen als jullie me zouden helpen met het zoeken van een goeie videokaart en voeding die erbij kan en koeling die ik erbij in kan zetten?
want ik wordt er zo niet wijzer van.
Het gaat om deze Desktop
Packerd bell iXtreme i7150
Intel core i3 530
NVIDIA GeForce GT320 1024 MB
Nou ben ik niet super handig met computers, maar ik doe me best.
Ik zit met een probleem, als ik aan het gamen ben valt mijn beeldscherm uit en me computer blijft aan!
kan er niks meer mee dus moet ik hem uitzetten.
Geloof dat het mijn videokaart is die te warm wordt, heb me kast opengemaakt en videokaart voelt gloeiend heet aan.
wil dit gewoon klaar hebben, dus wil koeling erbij zetten en of waterkoeling gebruiken.. misschien een nieuwe watergekoelde videokaart gebruiken.
Alleen als jullie me zouden helpen met het zoeken van een goeie videokaart en voeding die erbij kan en koeling die ik erbij in kan zetten?
want ik wordt er zo niet wijzer van.
Het gaat om deze Desktop
Packerd bell iXtreme i7150
Intel core i3 530
NVIDIA GeForce GT320 1024 MB