Verwijderd
Ja die iMport zul je er inderdaad overheen moeten betalen. Tenzij de versturende partij in de V.S. op het pakketje zet dat het een "present" is.
(douane trapt daar mischien al niet meer in, met m'n snowboard nog wel)
(douane trapt daar mischien al niet meer in, met m'n snowboard nog wel)
In Nederland 400piek??? zeker ipv van 128bit..4 bit ofzo???, hij kost nu minimaal bij mediamarkt 888piek!!!!!!(ik heb hem voor 1100piek toen op 22 november gehaald)Op maandag 04 juni 2001 21:58 schreef GambitRS het volgende:
Weet iemand waar ik die het beste kan kopen? Ik zat te denken aan Amerika, daar betaal je er maar 300 dollar voor, hier in Ned 400, alleen betaal je je dan geloof ik suf aan import kosten e.d.
Verwijderd
Volgens mij had hij het over dollars $$$ maar kan me vergissen.Op maandag 04 juni 2001 22:09 schreef Kev0867 het volgende:
[..]
In Nederland 400piek??? zeker ipv van 128bit..4 bit ofzo???, hij kost nu minimaal bij mediamarkt 888piek!!!!!!(ik heb hem voor 1100piek toen op 22 november gehaald)
Verwijderd
Vergeet ook niet dat het TV Signaal in Amerika NTSC is, je TV moet dit dus wel ondersteunen.Op maandag 04 juni 2001 22:09 schreef Justme het volgende:
Denk je even aan de voeding .
is in america wel 110v he.
Lezen bitte. Er staat dollarOp maandag 04 juni 2001 22:09 schreef Kev0867 het volgende:
In Nederland 400piek??? zeker ipv van 128bit..4 bit ofzo???, hij kost nu minimaal bij mediamarkt 888piek!!!!!!(ik heb hem voor 1100piek toen op 22 november gehaald)
Wij hebben 'm 2 dagen eerder gekregen. Dat heeft dan ook 200 gulden extra gekost. Maar ja m'n broertje (ik citeer) 'moest 'm per se (...) onmiddelijk hebben!'
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
ik heb hem ook 2 dagen eerder gekregen en dat koste me nix: zie 22 november(kwam pas uit op 24 november!!)Op maandag 04 juni 2001 23:08 schreef bramvrzt het volgende:
[..]
Lezen bitte. Er staat dollar
Wij hebben 'm 2 dagen eerder gekregen. Dat heeft dan ook 200 gulden extra gekost. Maar ja m'n broertje (ik citeer) 'moest 'm per se (...) onmiddelijk hebben!'
Boeie dat je um 2 dage eerder had ofzo... hij koste toen gewoon veels te veel...
gewoon niet slim (om het maar 'normaal' te zeggen) om um voor zoveel te kope... zonde van je geld...
gewoon niet slim (om het maar 'normaal' te zeggen) om um voor zoveel te kope... zonde van je geld...
Verwijderd
Dacht ik ook al aan. Maar dan komt weer de gamecube en de x-box de PS2 ze kont schoppen..Op maandag 04 juni 2001 23:23 schreef insoft het volgende:
gewoon nog een paar maandjes wachten dan is hij 500 piek ofzo.
Aero, ik vind 't idd zonde van 't geld. Je blijft bij TV-resolutie zitten, terwijl een computer op een dergelijke resolutie (IMHO) een beter beeld geeft. En de games zijn te duur...
Maar whatever, 'tis wel leuk om zo nu en dan eens te doen, en ik heb 'm toch niet betaald
Maar whatever, 'tis wel leuk om zo nu en dan eens te doen, en ik heb 'm toch niet betaald
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Ik zie het als een PS1, PS2 en DVD speler in een. Je kan er makkelijk beneden een film mee kijken, hoef je niet meer met de pc te zeulen
Maar ik vind 1000 gulden ($400
) toch echt teveel.
Verwijderd
Haal je toch een losse Marantz DVD speler ofzo ( is ook nog eens beter als dat kinder spelletjes geval )Op dinsdag 05 juni 2001 11:11 schreef GambitRS het volgende:
Ik zie het als een PS1, PS2 en DVD speler in een. Je kan er makkelijk beneden een film mee kijken, hoef je niet meer met de pc te zeulenMaar ik vind 1000 gulden ($400
) toch echt teveel.
En voor games idd altijd een PC
pc spellen zullen toch minder worden wanneer de Xbox uit zal komen??, bedoel met minder: - minder spellen
- slechte games op pc en goeie
op xbox
- slechte games op pc en goeie
op xbox
Yeh yeh dream on kev0876. Zeker een consolefreak met je GT3 plaatje. (Dat is ook het eerste spel voor de PS2 dat goed wordt.)
Verwijderd
Volgens mij is er een MODCHIP beschikbaar voor de playstation 2. Volgens mij heb je dan geen last meer van NTSC en kan je ook alle regio's afspelen. 400 $ x 2,5 = 1000 gulden. 300 $ x 2,5 = 750 gulden. 
Misschien zou je die PS II liever hier kunnen kopen bij mediamarkt ^_~
Misschien zou je die PS II liever hier kunnen kopen bij mediamarkt ^_~
hehe LOL ja eindelijk zo goeie spel..maar ik ben voor alles en wil ook wel alles maar mijn portomee schreeuwt telkens als ik op internet naar nieuwe onderdelen kijkt voor me pc, dus iets moet voor gaan en dat is telkens weer wat andersOp dinsdag 05 juni 2001 19:23 schreef mradem het volgende:
Yeh yeh dream on kev0876. Zeker een consolefreak met je GT3 plaatje. (Dat is ook het eerste spel voor de PS2 dat goed wordt.)
aangzien de XBox op een intel P3 werkt, een speciale Geforce3 en draait op een windowsvariant met speciale DirectX versie, denk ik dat veel spellen eenvoudig/goedkoop naar pc geport kunnen, dus ik verw8 eigenlijk bijna alle XBox spellen ook op de pc.
Microsoft heeft wel een paar deals met ontwikelaars waardoor het spel eerst 6maand "exclusief" voor XBox is.
Door het makkelijke porten zou je toch gewoon geld verliezen als je het _niet_ zou doen?
Microsoft heeft wel een paar deals met ontwikelaars waardoor het spel eerst 6maand "exclusief" voor XBox is.
Door het makkelijke porten zou je toch gewoon geld verliezen als je het _niet_ zou doen?
Verwijderd
ABN blijft moeilijk he.......Op dinsdag 05 juni 2001 21:03 schreef Kev0867 het volgende:
[..]
hehe LOL ja eindelijk zo goeie spel..maar ik ben voor alles en wil ook wel alles maar mijn portomee schreeuwt telkens als ik op internet naar nieuwe onderdelen kijkt voor me pc, dus iets moet voor gaan en dat is telkens weer wat anders
Pagina: 1