komt niet hoger dan 18 fps

Pagina: 1
Acties:

• timotimo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:28
Hallo,

ik heb een 7870 xt jokercard en bij battle field bad ompany 2 zegt msi afterburner dat ik niet hoger dan 18 fps krijg. terwijl voor mij doen het spel wel soepel loopt, kwaliteit lager zetten maakt niks uit.

ik krijg bij de ander meesten spellen wel gewoon 60 fps. (het gaat toch standaardt niet hoger dan 60 fps bij games behalve als je dit aanpast wat toch niet nodig is).

alles is up to date msi afterburner geeft wel bij lol de goede fps aan.

iemand een idee hoe dit kan.

http://speccy.piriform.com/results/pBVvBdnmS6sLtCZVZNzDkAo

mijn specs

• Topskilled
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-04-2021
Als het spel gewoon soepel loopt dan klopt die 18 fps dus niet. Anders merk je dat heus wel hoor ;). Probeer anders eens met fraps je fps te meten. Kijken of die andere waardes geeft.

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-01 18:12

LnC

The offending line...

Probeer dit eens in Bad Company 2

code:
1
Press the ~ key to toggle the console, and type: renderer.drawfps 1

Zo zou je kunnen zien wat de FPS is in dit spel.

/off-topic
Update je Java. Je draait nu nog een oudere versie (7.21) De nieuwe is nu 7.25. :P

• timotimo
ik heb het gezien hij loopt 60 fps maar valt soms weer terug naar 40 fps en dan weer 60.

na veel kijken ben ik er achter gekomen dat die bij meerdere game gebeurt.
maar de temp is niet te hoog niet hoger dan 42 graden.

iemand enig idee hoe dit kan. alles is up to date

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:50

Audione0

Strijdt der titanen

Dat je frames soms droppen kan kloppen hoor. Tussen de 40 en 60 frames is gewoon netjes. Zeker voor jou 7870 en FX6300.
Als de frames richting de 40 gaan gebeurt dit waarschijnlijk in drukke passages.

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

• timotimo
oh ok ik dacht dat dit niet hoorde maar het gebeurt gewoon random in lol ook soms zelf al gebeurt er niks en soms heb ik er een dag geen last van

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:50

Audione0

Strijdt der titanen

Hier heb je een aantal resultaten maar dan getest met BF3. Je zie dat jou kaart zo ongeveer 30 frames gemiddeld scoort op 1920x1080 en uitschieters heeft van 40fps. .
De resultaten die tweakers laat zien zijn in alle waarschijnlijkheid met een i7 getest en die loopt harder dan jou FX6300.
Bad company is minder zwaar dan BF3 en gezien jij daarmee 40fps gemiddeld haalt met uitschieters van 60fps denk ik dat je je geen zorgen hoeft te maken dat er iets met je systeem aan de hand is en daarmee zijn het zeer nette scores.

Linkies :)
reviews: Round-up: snelle HD 7800- en 7900-kaarten

reviews: Nieuwe drivers AMD bieden flinke snelheidswinst

Doe voor de zekerheid een test met een ander spel waar tweakers mee test (mits je deze natuurlijk in je bezit hebt, en anders test je even met 3dmark11. Deze neemt tweakers ook mee in hun test en daarmee kun je het ook vergelijken
http://www.guru3d.com/ind...ct=files&action=download&

Succes

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Pagina: 1