Toon posts:

CFL Schermen op computer PSU

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik wil graag 2 CFL Touchscreens samen met een computer inbouwen in 1 kist, nu zitten er bij de touchscreens 2 x 12v adapters van 4A.

Nu ik wil het liefst de touchscreens direct aan de psu van de computer hangen.

De psu betreft een XFX Core Edition PRO550W met een enkele rail.

Max -12V Output Current (A) : 0.5
Max +12V1 Output Current (A) : 44
Min -12V Output Current (A) : 0.6
Min +12V1 Output Current (A) : 0.6

+12V Rail Outputs : Single

Kan dit? en zo ja waar moet ik opletten (zekeringen er tussen)

De rest van de computer bestaat alleen maar uit een Intel I3 3220T (TDP: 35W) met SSD

Alvast bedankt

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2013 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me wel te kunnen. Maar welke schermen zijn het precies? Want ik neem aan dat er meer info en gebruikers over te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Je hebt 44A max dat je kunt gebruiken en ik denk niet dat die i3 (met al de rest) 36A opneemt dacht ik zo.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:37
Voor zover ik zie zou het geen probleem moeten zijn, wat voor hardware ga je verder gebruiken? Zolang er geen dikke videokaart in zit kom je niet aan die 36amp

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:53
Geel en zwart van een molex pakken en klaar ben je (Geel is de plus, zwart de min). Heb het zelf ook wel eens gedaan voor een TFT scherm waar de 12V adapter defect van was, en ik een nieuwe adapter te duur vond. Werkte perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real[B]art
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-09 19:32

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

Yup, heb ik ook al eens gedaan voor een gekregen scherm waar van de adapter kwijt was, werkt prima.

Zekering zou ik achterwege laten. Je computervoeding schakelt zichzelf uit bij kortsluiting en je hebt best kans dat er intern in de monitor ook al een zekering zit. Als je er toch eentje tussen gaat zetten zou ik in ieder geval gaan voor een langzame zekering, als je een snelle neemt heb je kans dat die doorslaat bij het inschakelen van de monitoren.

"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"

Pagina: 1