DVI-D of andere connectie??

Pagina: 1
Acties:

• includes08
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-01 14:36
Ik heb mijn GTX780 binnen gekregen alleen zit ik met een probleem, er zit een DVI-I en een DVI-D port op, een scherm zit op HDMI en een scherm op DVI-I maar ik moet nog een DVI-I connectie hebben. Bestaat er een DVI-D naar VGA adapter?

Of kan ik dat andere scherm op mijn Mobo aansluiten, alleen dan maak ik geen gebruik van mijn videokaart. Wat lijkt jullie de beste oplossing?

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-02 22:10
Ik denk dat je dan beter af bent met een displayport -> dvi in dit geval? Zit je overigens op >= 1440p dan?

• includes08
Nee ik wil naar vga dus ik moet DVI-I hebben haha :P ik heb naast mn tv 2 oude 1024x monitors eraan -_- wil wat nieuwers maar nog geen money yet

• includes08
Help needed

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-01 00:14

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Wat heb je zelf tot op heden al ontdekt, bedacht en/of uitgezocht?

Kan dat scherm die je op DVI-I heb zitten niet op de DVI-D poort?
Want DVI-I is een poort waar zowel DVI-A (analoog->VGA) als DVI-D (digitaal) over gesproken kan worden.

Een monitor met DVI aansluiting zou dan bij voorkeur DVI-D spreken lijkt mij, dat levert immers het scherpere beeld op. Kun je die dan niet op de DVI-D prikken? Of is er iets speciaals waardoor echt DVI-I nodig is?

Daarnaast is de tip van Vipeax mogelijk een goede: DisplayPort -> DL-DVI(-D?) adapter.

[ Voor 5% gewijzigd door Ultraman op 21-06-2013 06:33 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• jorisderoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-02 09:05
DVI-D is een digitaal signaal, en kan dus niet zomaar omgezet worden naar VGA. Koop gewoon een displayport naar VGA adapter: pricewatch: Club3D DisplayPort to VGA cable
En hier nog een goedkope: http://dx.com/p/displaypo...adapter-cable-10cm-151145
Deze komt wel uit hongkong, maar is gratis verzending en is erg goede site. Kan wel een paar weken duren voordat het hier is, moet uit china komen he :).

Mijn PC

Pagina: 1