Beste mensen
Ik wil Base64 encoded data ($value) in een blob veld van een bestaande record toevoegen.
Het id klopt en de thumb-data is ook aanwezig, alleen voegt het geen enkele data toe.
PHP/MySQL ini bestanden op de server zijn allemaal goed ingesteld en de data is ook niet te groot.
Query in de console die door gegeven wordt, klopt bij mijn weten ook, eveneens getest met `` om de veldnamen maar helpt niet. UPDATE user_files SET thumb=? WHERE id=?
Iemand enig idee?
Ik wil Base64 encoded data ($value) in een blob veld van een bestaande record toevoegen.
Het id klopt en de thumb-data is ook aanwezig, alleen voegt het geen enkele data toe.
PHP/MySQL ini bestanden op de server zijn allemaal goed ingesteld en de data is ook niet te groot.
Query in de console die door gegeven wordt, klopt bij mijn weten ook, eveneens getest met `` om de veldnamen maar helpt niet. UPDATE user_files SET thumb=? WHERE id=?
Iemand enig idee?
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| public function db_update_large_file($table,$field,$value,$idfield,$id) { $this->dbConnect(); $query = "UPDATE ".$table." SET ".$field."=? WHERE ".$idfield."=?"; error_log($query); error_log($id); $stmt = $this->handler->prepare($query); $null = NULL; $stmt->bind_param("bs", $null,$id); $stmt->send_long_data(0,$value); $stmt->execute(); $this->handler->close(); } |