Toon posts:

AMD, wat een stelletje ratten daar.

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat voor bedrijf is AMD nou. Alleen maar jatten van anders manswerk en ook nog eens niet pushen voor een innovatief geheugen technologie (intel doet nog tenminste). Zou doen gewoon wat ermee is. Er is jaren lang klachten dat er te kort in aan geheugen bandbreedte.

Van Theregister.co.uk:

What did he mean? Two possibilities emerge. First, AMD is adding to its processors support for Intel's SSE 2 instructions, having already added MMX and, with the release of its 3D Now! Profession ISA extensions, SSE 1 compatibility.

Die ratten van AMD moeten gewoon van intel's technologie afblijven. Intel is ten minste netjes om niet van 3Dnow gebruik te maken. Waarom zouden ze intel's technologie is toch superieur aan AMD's.

AMD zal het niet lang meer overleven. WHY? te weinig pushen van standaarden let maar op iedereen wilt over paar maanden p4 als de nieuwe p4 en moederbord er is. Al die promotie van Rambus heeft toch geholpen. Als je 6 maanden terug vroeg of ik een p4 in me systeem zou hebben zou ik zeggen je bent gek.

Waar zijn nu de AMD gasten van DDR rulez RIMM sux??. DDR is nauwelijks sneller dan PC133 laat staan Rambus. Als intel de cache van de p4 opvoert zul je zien hoe krachtig de p4 gaat worden

AKA AMD SUX en INTEL OWNZ

Verwijderd

hoezo, dus je vindt dat niemand ook x86 mag gebruiken enz. lekker is dat, dat wil je niet hoor. sluiten maar

• Macros
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-08 21:59

Macros

I'm watching...

Ik vraag ene slotje aan.
Dit is een flame.
En ik ga hier verder geen worden meer aan vuil maken.
Behalve een stukje van deze halve zools sig te quoten:
[Abit KT7-RAID] [Duron 650@1,04Ghz

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

Verwijderd

intel jat waarschijnlijk net zo goed

amd is tenminste nog steeds sneller dus iets doen ze toch beter dan amd :)

Verwijderd

Zucht waarom gaan mensen uberhaupt in op deze o zo overduidelijke flame .... |:(

Verwijderd

idd een slotje lijkt me van toepassing dit soort topics hebben geen nut :)

Verwijderd

Tjonge, dit is weer vragen om zo'n wellus nietus thread.....

+

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:02
bla bla bla
trollendag vandaag
slotje!

Verwijderd

yep closen die handel

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Koning, keizer, admiraal, trollen kunnen we allemaal

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.