Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Goedkope laptop met Adobe Premier

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop en mijn budget bedraagt maximaal 600-650 euro, maar het liefst ben ik natuurlijk goedkoper uit. Hij moet redelijk goed mee te nemen zijn, maximaal 15,6 inch. Ik wil er de volgende dingen mee kunnen:

- Adobe Premier
- FIFA
- Muziek luisteren/films afspelen.

Vaak heb ik meerdere dingen tegelijk aanstaan, dus ik heb een goede processor nodig.

• N0EPie0910
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:04
Het is de bedoeling dat je zelf ook met een paar voorstellen komt. Er is een goede pricewatch op deze website, waar je al veel modellen kunt vinden.
Neem het LAA beleid even door.

• rockz0r
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-06 21:28
De doorgestreepte links zullen Adobe Premiere niet fatsoenlijk draaien omdat de videokaart slecht presteert. De Asus N56DP-S3007V, kan een redelijke laptop zijn. Een aanrader kan de Dell Inspiron 15R SE met wat kortingsbonnen :)

Bekijk mijn topic: Laptop die Adobe CS6 aan kan!

EDIT; Darkstone bedankt :)

[ Voor 4% gewijzigd door rockz0r op 19-06-2013 21:33 ]

Verwijderd

De inspiron 15R SE. Niet de normale.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu de volgende twee tegenover elkaar gezet:
Dell Inspiron 15R SE: http://www.dell.com/nl/p/...c=nl&l=nl&s=dhs&cs=nldhs1

ASYS N56DP-S30007V: pricewatch: Asus N56DP-S3007V

Wat mij opvalt, zijn de volgende verschillen:
- Asus 2GB meer werkgeheugen
- Asus videkaart: Radeon HD7730M, Dell videokaart: 2GB Radeon HD7730M. Is dit dezelfde?

Processors:
Asus: AMD A10-4600M 2.3 GHz, max. turbo 3.2.
Dell: 3e generatie Intel® Core™ i5-3230M processor (tot 3,20 GHz, 3 MB cache)

Welke van deze twee zouden jullie aanbevelen?

Verwijderd

De dell zonder enige twijfel. Een scherm van 768 pixels hoog is niet acceptabel in deze prijsklasse. De i5 is bovendien voor de meeste taken een stuk sneller.

• MartijnLoarne
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-11 11:00
Sowieso de Dell, scherm biedt je al heel veel meerwaarde boven een 768p scherm. Daarnaast ook verder prima hardware, en redelijke bouwkwaliteit en accuduur. Als je nog even wacht tot er weer kortingsbonnen voor zijn dan kun je 'm helemaal goedkoop krijgen, maar zonder bonnen past ie ook wel in je budget denk ik. Kortingsbonnen topic: [Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2

Discogs | 9900 Wp Oost-West | Honda CBR600F 1996

Pagina: 1