Hallo allemaal al en tijdje ben ik opzoek naar een goede cpu wat betaalbaar is.
ik heb nu zelf het volgende:
2 x Kingston 99U5471-020.A00LF 4g DDR3-1333 (667 Mhz)
2 x Ramaxel Tech. RMR1870EF48E8W1333 2g DDR3-1333 (667 Mhz)
1 x Asrock M3N78D
1 x AMD Athlon II X4 635 Boxed
1 x MSI GeForce GTX 660Ti
Nu mijn vragen als ik over stap naar i5 welke is dan het best ik heb de volgende gevonden:
Intel Core i5 3570K
Intel Core i5 2500K
Misschien nog andere suggesties. (en misschien tips waar ik naar kan kijken zodat ik het zelf op kan lossen, ik heb niet echt en idee waar ik naar moet kijken.)
Maar ik heb ook deze van amd gevonden:
AMD FX-8350 Black Edition.
Ik ben altijd en amd fan geweest maar heb toch gemerkt dat die cpu waarschijnlijk wat minder presenteren in het game want het is alleen maar voor game gericht.
Als ik de overstap maak naar intel wat voor moederbord moet ik dan kijken ik heb niet veel interesse in het overclocken want ik heb geen idee hoe dat moet.(als het niet veel uitmaakt qua geld is het niet erg.)
ook vroeg ik me af als ik overstap naar intel cpu kan ik mijn geheugen dan houden? en naar wat voor moederbord moet ik kijken.
Ik heb hier zo'n 230 euro voor over.
zoals jullie zien ben ik zelf ook aan het uitzoeken wat het beste is alleen weet ik niet precies waar ik naar moet kijken.
Alvast erg bedankt voor jullie input en tips.
ik heb nu zelf het volgende:
2 x Kingston 99U5471-020.A00LF 4g DDR3-1333 (667 Mhz)
2 x Ramaxel Tech. RMR1870EF48E8W1333 2g DDR3-1333 (667 Mhz)
1 x Asrock M3N78D
1 x AMD Athlon II X4 635 Boxed
1 x MSI GeForce GTX 660Ti
Nu mijn vragen als ik over stap naar i5 welke is dan het best ik heb de volgende gevonden:
Intel Core i5 3570K
Intel Core i5 2500K
Misschien nog andere suggesties. (en misschien tips waar ik naar kan kijken zodat ik het zelf op kan lossen, ik heb niet echt en idee waar ik naar moet kijken.)
Maar ik heb ook deze van amd gevonden:
AMD FX-8350 Black Edition.
Ik ben altijd en amd fan geweest maar heb toch gemerkt dat die cpu waarschijnlijk wat minder presenteren in het game want het is alleen maar voor game gericht.
Als ik de overstap maak naar intel wat voor moederbord moet ik dan kijken ik heb niet veel interesse in het overclocken want ik heb geen idee hoe dat moet.(als het niet veel uitmaakt qua geld is het niet erg.)
ook vroeg ik me af als ik overstap naar intel cpu kan ik mijn geheugen dan houden? en naar wat voor moederbord moet ik kijken.
Ik heb hier zo'n 230 euro voor over.
zoals jullie zien ben ik zelf ook aan het uitzoeken wat het beste is alleen weet ik niet precies waar ik naar moet kijken.
Alvast erg bedankt voor jullie input en tips.