Toon posts:

ADSL/mxstream

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Maakt het nou uit welke provider welke je neemt voor adsl? Negatieve of positieve ervaringen met verschillende providers ?
Maakt het echt uit qua snelheid in de praktijk tussen basic of extra abbonement ?

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 19:34

JT

VETAK y0

Op maandag 04 juni 2001 21:43 schreef Loeki het volgende:
Maakt het echt uit qua snelheid in de praktijk tussen basic of extra abbonement ?
Kom op man, dit meen je niet.....

extra is in de praktijk 2 x zo snel. Maar kost ook 75 piek meer.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Als je cistron kunt krijgen moet je die nemen zo niet kijk even op www.mordax.nl welek het snelst uit de test komt

Verwijderd

Cistron boven alles.... dan @home

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Op maandag 04 juni 2001 21:43 schreef Loeki het volgende:
Maakt het nou uit welke provider welke je neemt voor adsl? Negatieve of positieve ervaringen met verschillende providers ?
Snelheid maakt wel degelijk uit met downloaden etc. maar ik vind dat je tijdens het surfen niet zoveel verschil merkt.
ik raad btw XS4ALL aan als provider, betrouwbaar en goede service

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Verwijderd

Op dinsdag 05 juni 2001 00:32 schreef Famoso het volgende:

[..]

Snelheid maakt wel degelijk uit met downloaden etc. maar ik vind dat je tijdens het surfen niet zoveel verschil merkt.
ik raad btw XS4ALL aan als provider, betrouwbaar en goede service
Mee eens, XS4all is degelijk, maar kennissen bij Wanadoo hebben ook geen enkel probleem gehad. Als je wilt downloaden is Fast wel leuk, anders is Basic meer dan genoeg.

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Ik heb euronet 1024/256 geen problemen, behalve dat de mail server nog wel es down wil zijn, laatste tijd geen last meer van, maar zal ooit nog wel es een keer gebeuren :(

Verwijderd

Ik heb maar voor planet gekozen omdat die wel een goede aanbieding hadden. Toen ik isdn had heb ik ook altijd planet gehad en ik heb nooit klachten over ze gehad.

Verwijderd

ik heb hccnet, werkt wel strak >:) alleen ik zit een beetje ver van de centrale(4km) :(
mjah je moet het zelf weten want het verschilt per regio, en je moet letten op het download limiet!!

• T.I.M
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op dinsdag 05 juni 2001 03:21 schreef madmanrules het volgende:
ik heb hccnet, werkt wel strak >:) alleen ik zit een beetje ver van de centrale(4km) :(
mjah je moet het zelf weten want het verschilt per regio, en je moet letten op het download limiet!!
Heb nu ook ADSL bij Hccnet >:)
En werkt wel lekker :P

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
uit de FAQ:
Alhoewel dit soort zaken van tijd tot tijd veranderen zijn XS4ALL en Planet Internet het meest populair onder de Tweakers, wat natuurlijk niet wil zeggen dat je een aanbieding van een andere provider af moet slaan! Snelheden van ADSL Basic zijn downstream rond de 50 kbyte/s (theoretisch 64) en upstream 6 à 7 kbyte/s (theoretisch 8). Precieze snelheidsresultaten en ervaringen kun je vinden op www.mordax.nl en www.kieskeurig.nl

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1