Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Al een tijdje heb ik de HTC One via T-mobile maar dat abonnement gaat pas in per 1 juli. Tot deze tijd gebruikte ik mijn 'oude' HTC Sensation met Vodafone abonnement. Alleen is die gister gevallen en het scherm zit vol barsten, dus ik dacht laat ik die simkaart knippen en mijn HTC One gaan gebruiken. Het ding ligt er toch. Eerst wel even gekeken of hij echt sim lock vrij was, microsim van Telfort erin gedaan en alles werkte prima. Dus vandaag naar the phonehouse, vodafone sim laten knippen, die erin gedaan en klaar. Zo dacht ik tenminste.. Kreeg meteen een bericht om de mms/internet instellingen te laten aanpassen en even had hij internet. Drie seconden wel te verstaan. Ik kan er nog mee bellen smsen en met wifi internetten maar dus niet als ik geen wifi heb.
Wat nu?!
Heeft iemand hier ervaring mee en weet een oplossing?
BVD,
Kelzaaa

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Handmatig de APN al bekeken of alles daar nog goed staat?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
Ik had er even nagekeken en leek allemaal goed.
Alleen naar beter kijken was het APN type dus niet goed, die leeg gemaakt en ja hoor hij doet het!
Probleem gefixt, Dankjewel! (:

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Enjoy je toestel! Voor meer HTC One info: [HTC One] Ervaringen en Discussie

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit