5670PV op OzOOO, 5640PV op WnWWW, 3150PV op muur op ZZZW, vloerisolatie, HR++,dakisolatie, PANA 9Jmonoblock WP, Ioniq EV 2017
Een WTW wordt bij voorkeur verticaal geplaatst. Vandaar dat je vooral lange pijpen vind.
Kun je die nergens kwijt?
Daarbij is het volgens mij ook de bedoeling de verwarmde uitgang van de WTW als toevoer van je CV te gebruiken. Het lijkt me dat je die toevoer niet via je douchebak wilt laten lopen?
Of wil je de uitgang op je koudwater-kraan van de betreffende douche aansluiten?
Kun je die nergens kwijt?
Daarbij is het volgens mij ook de bedoeling de verwarmde uitgang van de WTW als toevoer van je CV te gebruiken. Het lijkt me dat je die toevoer niet via je douchebak wilt laten lopen?
Of wil je de uitgang op je koudwater-kraan van de betreffende douche aansluiten?
@frickY: die wil ik inderdaad op de koudwatertoevoer aansluiten
5670PV op OzOOO, 5640PV op WnWWW, 3150PV op muur op ZZZW, vloerisolatie, HR++,dakisolatie, PANA 9Jmonoblock WP, Ioniq EV 2017
Everything is Energy, Energy is Everything ^ it's nice to be important, but it's more important to be nice
In Noorwegen hebben ze de Miljodusj en de heatsnagger
[ Voor 63% gewijzigd door Tele op 22-06-2013 12:44 ]
@Tele: bedankt voor de tip. over de heatsnagger is de kema jammer genoeg niet positief (20% rendement), bij de Miljodusj staat 40% rendement, maar geen onderzoeksrapport
.
Maar goed te zien dat dit soort oplossingen dus wel bestaan
Maar goed te zien dat dit soort oplossingen dus wel bestaan
Pagina: 1