Thermalright Venomous BTK / Venomous X BTK II

Pagina: 1
Acties:

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:08

Vae Victus

Awesome God

Topicstarter
Goedemiddag,

Omdat ik een nieuw moederbord (Gigabyte GA-Z87X-D3H) heb aangeschaft en m'n oude CPU koeler(Thermalright TRUE Black 120) wilde meenemen ben ik op zoek naar een bolt trough kit.
Volgens diverse fora heb ik dan een Thermalright Venomous BTK of Venomous X BTK II nodig.

Helaas kan ik deze nergens in NL vinden. Heb al contact opgenomen met Highflow maar helaas.
Verder de reseller lijst nagekeken op de Thermalright website. Geen enkele NL webshop het heeft.

Om het nou helemaal uit Amerika te importeren met alle kosten van dien. Heb ik ook geen zin in.

Hebben jullie ideeën waar ik dit kan kopen?

Edit:
Mogelijk onder een andere naam te vinden. Deze website geeft namelijk aan dat de 1156 en AM2+/AM3+ dezelfde BTK is.

[ Voor 27% gewijzigd door Vae Victus op 19-06-2013 19:48 ]

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

• InfinityG35
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-03 23:06
Dit een optie?

http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

Mounting systeem is niet zo goed als de venemous, maar het werkt wel voor S1155/S1156. Venemous lijkt erg veel op de TRUE dus misschien past het. Bij mij werkt het iig perfect en zit muurvast op mijn 3770K, 65c load IBT met 2 S-Flex op 5v.

5800X3D - X570 Elite - 32Gb 3600C16 - 6700XT - 990PRO 2TB - RM750X

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Topicstarter
Lijkt dat hij in Duitsland nog wel verkrijgbaar is bij meerdere webshops. Ik ga eens kijken.
Kom net uit op deze pagina.

Edit:
Net bij pc-cooling.de besteld. Via paypal betaald met verzendkosten (GLS) kwam ik uit op €15.89.

Edit2:
Bedankt voor de suggestie. Als het me niet in Duitsland gelukt was had ik die zeker overwogen te kopen.

[ Voor 44% gewijzigd door Vae Victus op 19-06-2013 17:20 ]

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-03 19:47

KoffieNT

banaan

Welke cpu ga je er mee koelen? Ben benieuwd naar de resultaten. Als het niet veel scheelt met bijvoorbeeld de Thermalright True Spirit 140, dan ga ik ook voor deze optie voor mijn True120@s775.

:D

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Topicstarter