Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan1990
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2021
Hallo,

een kennis van mij met een eigen bedrijf wil graag via zijn Synology NAS server (DS209) nieuwsbrieven gaan verzenden naar zijn klanten.
Het gaat hier dus om een behoorlijk aantal e-mails. (slordige 10 000 per keer).
Nu twijfel ik of zijn bandbreedte voldoende is.. ong. 1MByte download, 256KByte upload.

Is dat ook ergens te berekenen of dit voldoende is? Of wordt dat gewoon testen?
Maakt het sowieso iets uit, of duurt het verzenden dan gewoon wat langer?

Groet Johan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkiFan
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:09
Vraag is: hoe groot is die nieuwsbrief, en waar worden de afbeeldingen waar in de HTML naar gelinkt wordt gehost. Als dat op die server is, dan verwacht ik een rokende lijn.

Nonsensical line goes here <---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:08

BCC

Neem mailchimp (http://mailchimp.com) Z'n klanten zullen je dankbaar zijn.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:11

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

^ jup !
Als ie van zijn syno gaat sturen, heeft ie een vast ip (niet in dynamic range van spam filtes e.d.) met correcte PTR enz ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Johan1990 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:55:
Hallo,

een kennis van mij met een eigen bedrijf wil graag via zijn Synology NAS server (DS209) nieuwsbrieven gaan verzenden naar zijn klanten.
Het gaat hier dus om een behoorlijk aantal e-mails. (slordige 10 000 per keer).
Ik krijg het idee dat noch jij als je kennis er weinig verstand van hebben, wat veelal resulteert in complete blacklistings voor het afleveren van e-mail. Misschien handig om eerst het versturen van e-mail goed op te pakken (en desnoods uit te besteden aan bedrijven zoals http://www.mailplus.nl/)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:44

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Ten eerst heeft dit natuurlijk niets met Professional Networking & Servers te maken. Daarnaast zijn er diensten ingericht voor dergelijke mailings. Je consumentenlijntje gaat dat sowiso niet leuk vinden en je ISP zal je waarschijnlijk blokkeren omdat je grote mailing meteen als spam wordt aangemerkt.

Dit topic gaat op slot.

Ik zoek nog een engineer met affiniteit voor Security in de regio Breda. Kennis van Linux, Endpoint Security is een pré. Interesse, neem contact met me op via DM.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.