Mijn vorige telefoonabonnement liep in januari af dus heb ik vodafone gebeld om mijn abonnement stop te zetten omdat ik elders een voordeliger abonnement kon afsluiten bij t-mobile.
De vodafone medewerker die ik toen aan de lijn had heeft mij vervolgens een Bel+SMS+Web-2 Vaak 42,50 abonnement aangeboden en er liep een tijdelijke aanbieding waarbij ik 4GB internet per maand zou krijgen.
Hier ben ik vervolgens per telefoon mee akkoord gegaan en dit abonnement ging per direct in.
Maar nu blijkt dat ik volgens vodafone maar 500MB heb en heb ik 2 maanden een forse rekeningen omdat ik over mijn limiet heen gegaan.
Toen ik vodafone hierover een mail heb gestuurd kreeg ik het volgende terug:
Daar kreeg ik het volgende op terug:
Heb ook verder niks ondertekent, ik ben mondeling akkoord gegaan met het abonnement wat mij telefonisch is aangeboden.
Wat kan ik nu doen?
De vodafone medewerker die ik toen aan de lijn had heeft mij vervolgens een Bel+SMS+Web-2 Vaak 42,50 abonnement aangeboden en er liep een tijdelijke aanbieding waarbij ik 4GB internet per maand zou krijgen.
Hier ben ik vervolgens per telefoon mee akkoord gegaan en dit abonnement ging per direct in.
Maar nu blijkt dat ik volgens vodafone maar 500MB heb en heb ik 2 maanden een forse rekeningen omdat ik over mijn limiet heen gegaan.
Toen ik vodafone hierover een mail heb gestuurd kreeg ik het volgende terug:
Vervolgens heb ik nog een mail gestuurd met de vraag of het mogelijk was om het gesprek dat ik gevoerd heb met de medewerker te beluisteren.[i]Geachte heer -----------, Onlangs heeft u contact gehad met onze klantenservice over de databundel bij uw abonnement. U heeft aangegeven dat u bij het Bel Sms Web Vaak 42,50 4GB databundel zou krijgen. Dit is niet aangesloten waardoor er datakosten buiten de bundel berekend worden. U heeft gevraagd om een en ander te laten nakijken en indien nodig te laten corrigeren. U heeft in januari 2013 het contract met het nummer 06--------- verlengd met een Bel Sms Web Vaak 42,50 abonnement. In dit abonnement zit een databundel van 500MB. Er is geen actie geweest waarbij u bij deze abonnementsvorm 3,5GB extra zou krijgen en ik kan ook geen bevestiging daarvan terug vinden. Derhalve is er nu geen correctie doorgevoerd. Mocht u een bevestiging hebben ontvangen waarin staat dat u bij het gekozen abonnement 4GB aan data zou krijgen, dan ontvangen wij deze graag zodat een en ander alsnog aangepast kan worden. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben ge nformeerd. Met vriendelijke groet, *knip* Vodafone Commercial Operations Get 1 Aftersales
Daar kreeg ik het volgende op terug:
Op de facturen en bevestigingen die ik heb gehad van vodafone staat nergens vermeld wat mijn datalimiet is dus kan nu niks bewijzen.Geachte heer --------,
Bedankt voor uw reactie.
Er was reeds eerder een verzoek ingediend om het verkoopgesprek op te vragen, echter is deze niet beschikbaar.
In de notities kan ik geen melding terug vinden dat u 3,5GB extra zou krijgen en zoals eerder vermeld is er geen actie geweest waarbij u bij een Bel + Sms + Web Vaak € 42,50 in totaal 4GB zou krijgen.
Bij het door u gekozen abonnement zit een databundel van 500MB.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
*knip*
Heb ook verder niks ondertekent, ik ben mondeling akkoord gegaan met het abonnement wat mij telefonisch is aangeboden.
Wat kan ik nu doen?
[ Voor 0% gewijzigd door Orion84 op 27-06-2013 20:08 . Reden: naam VF medewerker weggehaald ]