Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bug/reacties] telling reactiefilter

Pagina: 1
Acties:

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:39
Lieve Devvers!

Er zit een foutje in de telling bij het reactiefilter (althans, vermoed ik ;) )

Op de poll van vandaag stonden op het moment van ontdekken 3 reacties met elk een +1 score.
Het filter bovenaan geeft echter 3x -1, 3x 0 en 3x +1 weer. Zie screenshot (ik heb de reacties zelf even weg gegumd, omdat dit niet relevant is.)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EMj221F.png

[ Voor 3% gewijzigd door PdeBie op 19-06-2013 14:53 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:27

crisp

Devver

Pixelated

De teller geeft het aantal reakties aan dat voldoet aan het filter; als er 3 reakties zijn met +1 dan zijn dat er ook drie >= -1

by design dus :Y)

Intentionally left blank

• PdeBie
Bij het filter blijkt nergens uit dat het om een >= vergelijking gaat. En ik zie de meerwaarde van een >= ten opzichte van een == vergelijking niet.

Kan je me dat misschien uitleggen?

Mijn huidige beeld van dit filter is dan ook dat als er 3 +1 reacties zijn dat getal op 3 staat en de rest op 0. Ik vermoed dat dit bij meerdere mensen zo overkomt, maar misschien ben ik ook wel de enige.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ben je weleens met je muis over die blokjes gegaan? ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:27

crisp

Devver

Pixelated

Nou, eigenlijk is de control nog verkeerd :P Het was ooit de bedoeling (en misschien gebeurd dat ooit nog wel) om er een slider van te maken. Bij -1 zou die dan zeggen '3 reacties zichtbaar'. Datzelfde doen we nu ook, maar in combinatie met losse buttons is het inderdaad wat minder duidelijk wat het getal precies inhoudt en helaas is er te weinig ruimte om dat nog meer te verduidelijken...

Intentionally left blank

• PdeBie
BtM909 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:44:
Ben je weleens met je muis over die blokjes gegaan? ;)
Jazeker, maar het maakt de getallen achter de blokjes er niet duidelijker op vind ik.

Zo zie ik nu bij de huidige poll op de FP 13x -1, 13x en dan 8x 1.
Als ik vervolgens naar beneden scroll, zie ik maar 1x een 0 reactie en de rest is allemaal +1.
Verwarrend.

Maar nogmaals, wellicht dat de keus voor een >= vergelijking eens verduidelijkt kan worden. Misschien dat ik dan ook inzie waarom :)

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Interface-technisch is het inderdaad aardig verwarrend. Een slider zou hier veel meer op zijn plaats zijn
Pagina: 1