Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

All In One pc barebone's

Pagina: 1
Acties:

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17:53
Aangezien ik wel fan ben van all in one pc's en zag dat o.a. LG zo'n apparaat heeft dacht ik gelijk, daar moet ik even een topic voor maken op GoT.

Het lijkt me leuk om ervaringen van andere tweakers te verzamelen en misschien dat we dan samen een betere keuze kunnen maken bij het kopen van zo'n barebone.

Ik weet dat er meer fabrikanten zijn die ze produceren maar hierbij een voorbeeld van die van LG. http://www.gigabyte.com/p...uct-page.aspx?pid=4225#kf

Het lijkt me een leuk apparaatje met een 21.5inch fullhd scherm wat ruim voldoende is voor normaal werk. Je kunt hier zelf een moederbordje in plaatsen en cpu etc.

De gemiddelde tweaker heeft vaak nog hardware liggen dat gebruikt kan worden in zo'n barebone waardoor je dat in ieder geval niet meer hoeft aan te schaffen.

Ik wil het apparaatje zelf gaan gebruiken met Ubuntu om meer de feeling van een iMac te krijgen. Een soortgelijke iMac kost natuurlijk stukken meer.

Maar zijn er tweakers die zoiets al in elkaar hebben gezet en wat zijn jullie ervaringen?