2 Windows8 releases uit 1 solution

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
Ik heb laatst mijn game uitgebracht (zie sig)
Een korte tijd na de release heb ik besloten om er ook een lite versie van uit te brengen (gratis met ads)

Omdat het enige spel tussen Rock the Block en Rock the Block Lite de ads zijn, heb ik dus een build configuration toegevoegd genaamd 'Windows8Ad'. Alle nieuwe code erbij wat #if jes erin en BOEM hij draaide perfect met ad schermpjes etc.

Ik heb dus weer een Windows Store package gemaakt en deze gepusht als een nieuwe app genaamd Rock the Block Lite.

Gister een mailtje gekregen dat hij in de store staat. Wat blijkt: Geen ads!! Het gat hier niet om de ads zelf (ik weet dat MS te weinig ads serveert) maar om de adscherpjes die ik er al omheen had gebouwd. Zelfs deze zijn niet zichtbaar. Het lijkt er dus op dat ik nu een volledige versie van het spel zonder ads gratis weg aan het geven ben (geen ramp, hij wordt toch haast niet gedownload)

Ik denk zelf dat dit komt omdat ik voor beide apps dezelfde appxmanifest gebruik.

Ik heb dus net even een 2de project aangemaakt in dezelfde solution: RockTheBlockLite.WinRT
Alle files weggegooit uit dit project behalve de *.appxmanifest en *.pfx files.
Vervolgens alle files vanuit RockTheBlock.WinRT toegevoegd als link (behalve *.appxmanifest en *.pfx).

Als ik nu probeer te builden, krijg ik de volgende compile time exception:
code:
1
Error   3   Object reference not set to an instance of an object.   RockTheBlockLite.WinRT

Iemand enig idee waar ik moet kijken?

Als iemand een andere oplossing heeft voor het originele probleem (Lite gereleased als niet Lite), hoor ik dat ook graag.

EDIT:
De vraag staat ondertussen ook op SO: http://stackoverflow.com/...an-object-at-compile-time

[ Voor 4% gewijzigd door Soundless op 19-06-2013 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
Ondertussen opgelost trouwens: http://stackoverflow.com/a/17210238/360333

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog wel benieuwd waarom je oplossing met build configurations niet werkt, ik wil het bij mijn WP7.1 - WP8 app wel op die manier gaan doen. Dat moet ook werken heb ik wel gelezen.

Als je de package test werkt het wel goed? Weet je 100% zeker dat je de goede packages geupload hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
Ik denk dat het wel de juiste package was. Ik heb hier wel op gelet tijdens het uploaden, maar ik heb niet opnieuw eenzelfde package gemaakt en geupload omdat ik niet weer een week wilde wachten tot de release.

Laat aub even weten hoe het bij jou gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

mag ik dan meteen een bug melden, bij het eerste level staat me move meteen op 1 van 1 en kan hem niet resetten. Trouwens zonder ads :+

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
Nivida_intel schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 20:01:
mag ik dan meteen een bug melden, bij het eerste level staat me move meteen op 1 van 1 en kan hem niet resetten. Trouwens zonder ads :+
Het toont niet de aantal moves die je hebt gezet, maar de move die je gaat zetten. Misschien is het wel duidelijker idd als ik er het aantal moves in zet die al gespeeld zijn.
Pagina: 1