Tv in Duitsland kopen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-05 11:56
Mijn ouders kochten vroeger altijd hun tv in Duitsland. Dit was goedkoper en je had wat andere modellen zoals wat meer keus in Grundig/Blaupunkt tv's. Het viel mij op dat deze merken niet meer zo zichtbaar zijn in Nederland terwijl ik mij niet kan voorstellen dat het slechte tv's zijn.

Nu was ik dus aan het rondkijken bij de duitse Mediamarkt en Saturn en ik kwam erachter dat ze idd nog steeds andere modellen verkopen van bijvoorbeeld Samsung en dat het in verhouding met Nederland (ligt eraan welk toestel je koopt) wel een paar honderd euro kan besparen. Dat de garantie in Duitsland ligt is voor mij niet echt een dealbreaker. Waar ik wel mijn twijfels over heb is de c+ module. Is het een gekke gedachte dat als een tv in Nederland wordt verkocht dat dit dezelfde tv moet zijn in Duitsland ondanks een ander serienummer? En dat zo'n UPC/Ziggo certificering een marketing technisch verhaal is? Dus wie kan mij wat meer vertellen over een tv kopen in Duitsland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282679

Ook toevallig, ik zat ook naar de Blaupunkts te kijken. Heb er zojuist maar een besteld via een webshop (299 euro voor een 40 inch, waar vind je dat nog?). Kan ik hem altijd terugsturen als het tegenvalt! Ik laat je dan iig. weten of de C+ modules werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
Top, ik hoor graag van je. Welke Blaupunkt heb je gekocht?

[ Voor 38% gewijzigd door Saybia op 20-06-2013 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
Niemand anders die een tv in Duitsland heeft gekocht en zijn ervaringen wilt delen met de rest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-06 13:41
Er zullen best mensen zijn die hun tv in duitsland kopen maar tegenwoordig is vaak een tv gemaakt voor een bepaalde regio. Hoe dat verder zit met nederlands en duitsland durf ik niet te zeggen.

Ik vond de Saturn in Kleve zelfs duurder dan de winkels bij mij in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Is Blaupunkt vandaag de dag nog een echt merk? Ik dacht dat het alleen nog maar een logootje is wat op goedkope Chinese importmeuk wordt geplakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
Ik zal jullie een voorbeeld geven ter illustratie de samsung-ue46f6500 is in Duitsland momenteel 200 euro goedkoper dan in NL.

Mediamarkt/Saturn zijn vaak niet de goedkoopste winkels. Ze geven je het gevoel dat ze goedkoop zijn door sommige acties te doen. Maar kijk je niet naar de acties dan zijn ze vaak duurder.

Tja of Blaupunkt nog echt een merk is..... Hoeveel zaken heb je in huis die de naam van een "merk" dragen en ook afkomstig zijn uit China. Ik let persoonlijk niet op een merk als ik een tv of apparaat koop, ik let erop hoe het beeld is en wat de mogelijkheden zijn qua aansluitingen en interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 468964

Ik heb een paar jaar geleden een Pana TX42-GN23 in Duitsland gekocht. Model werd in NL niet gevoerd. Extra: DVB-S tuner (die ik overigens niet gebruik) en een mooier afgewerkte behuizing.
Gevraagd naar CI+ module werd geantwoord, voor zover ons bekend werkt het, en anders mag je hem terugbrengen, krijg je het geld terug.
Pagina: 1