Toon posts:

'Oortje' + Hoofdbeugel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Halo alemaal,

Ik ben op zoek naar een zogenaamd 'oortje' ofwel een headset. De meeste van deze dingen hebben een soort beugeltje die over en om je oor gaat. Er zit dan bovendien een earpiece in maar dat is erg ongemakkelijk. Ik heb namelijk mijn geluid over mijn speakerset.

Dus wil ik een mic met een beugel die over het hoofd gaat, zonder verder enige poespas zoals een ear piece. Weet iemand of zoiets bestaat en hoe dat eigenlijk heet? Of tips voor een fabrikant of zo.

Dank voor info's!

• Paragon93
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Waar ga je deze voor gebruiken? Skype/teamspeak?
Geluid over speakers en een microfoon gaan namelijk niet goed samen.

Trust me, I'm an engineer

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:16

Fordox

00101010

Paragon93 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 11:24:
Waar ga je deze voor gebruiken? Skype/teamspeak?
Geluid over speakers en een microfoon gaan namelijk niet goed samen.
wel als je een 2e mic hebt voor noise cancelation.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik het voor skype en heb dan gewoon mijn speakers aan staan, Dta werkt prima. Ik gebruik nu een 5 euro standaard hoofdtelefoon met microfoon, die dan ergens bij de mondhoek hangt.

De mensen horen niet wat er over mijn speakers komt.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is geen dumpbak, maar een plek voor vragen over computerhardware dat nergens anders op GoT besproken wordt.

Deze vraag gaat over hardware wat niet eens noodzakelijk computergebonden is en gewoon een audiodevice is wat in Audio & HiFi past.

Move OH -> AH

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
Vreemd. Ik gebruik anders geen mic op andere apparaten. Ik heb geen mobiele telefoon of Ipad's en dat soort junk. Microfoons behoren voor mij tot computer gerelateerde hardware. Het is van huis uit computergebonden omdat je mics gebruikte op de computer toen er nog geen handheld devices waren. En daarvoor was het uitsluitend iets wat de media gebruikten en muzikanten, en dan nog alleen aan de kant van de makers van muziek en media, niet de gebruikers of klanten. En daarom hoort het ook niet bij Audio/hifi.

Maar goed. Ik zal wel oud worden. Maar een voordeel heeft dat wel, je weet hoe dingen in de loop der tijd ontstonden en veranderden.

Iemand nog suggesties rond mijn vraag dan of is het allemaal weer te moeilijk

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-01 11:12

Mikayu

.srt

Is een losse mic met klemmetje niet makkelijker? Die knoop je ergens aan de kraag van je shirt. Hier zijn ook draadloze varianten van die ze vaak in tv uitzendingen gebruiken.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Pagina: 1