Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Bug? [mo] kortingscode zichtbaar in search

Pagina: 1
Acties:

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:14
Beste Devvers,

Het viel me op dat tijdens een search een code in [mo ] tags gewoon zichtbaar is. Ook wanneer desbetreffende zoekactie door een gebruiker wordt uitgevoerd die NIET ingelogd is.

Het lijkt me dat hiermee de effectiviteit van deze tag (deels) verloren gaat. Is hier wat aan te doen?

Afbeeldingslocatie: http://upload.mattie-systems.nl/uploads/58294-knipsel.png

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

De mo-tag is nogal een onding in deze context. Het zou eigenlijk betekenen dat we twee compleet gescheiden zoekdatabases moeten bijhouden... eentje voor members en eentje voor niet-members. En dat gaat me veel te ver.

Een alternatief is natuurlijk om de inhoud van de mo-tag niet te indexeren danwel gedurende de highlights altijd te onderdrukken. Dat laatste is waarschijnlijk het makkelijkst en werkt nog vrij goed: Als je dan een specifieke tekst weet die er in zou moeten voorkomen, dan zal die reactie alsnog matchen, maar je krijgt dan alsnog de tekst niet leesbaar in beeld. Maar belangrijker is dat je 't dan ook niet leesbaar in beeld krijgt als je op een woord zoekt dat in de buurt ervan staat.